• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Ervaringen met Eurologist bij chronische blaasontsteking

Flaunder

Beginnend
Lid
13 okt 2021
Reacties
0
Landen vlag
Hallo,
Ik heb een zeugje van 4 met een chronische blaasontsteking. Ze kampt er al 1 jaar mee, steeds antibiotica (nitrofu.) op en af. Daarvoor al andere antibiotica uitgeprobeerd maar eigenlijk werken ze dus niet. Stenen en gruis heeft zij gelukkig nooit gehad, voeding is nitraatarm (komkommer, witlof, paprika, af en toe appel, bloemkoolbladeren, wortels), timothy hooi, haver en Gerty Guinea mix.
Daarnaast heb ik van de DA spierontspanner gekregen, op advies van haar geef ik daags 1 capsule berry blase (cranberry met d mannose) en berkensap.
Nu heb ik al vaker van Eurologist gehoord. Ik persoonlijk ben geen fan van alternatieve medicatie gezien het niet wetenschappelijk bewezen is, maar wil graag alles uitproberen als het helpt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast dank.