• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

ernstig haar uitval bij mijn cavia!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

houthuizen

Lid
hallo,
ik heb een gladhaar cavia (vrouwtje) van ongeveer 4 jaar oud het eten en drinken is okay,alleen wat mij opvalt de laatste 3 maanden dat ze heel veel haar uitval heeft je kijkt op sommige plekken tegen haar kale huid aan ze schijnt er geen last van te hebben want ze krabbelt er niet aan ik heb haar huid gecontroleerd op luizen,schimmels etc maar daar vindt ik niets van,ze krijgt ook regelmatig vitamine C het eten bestaat uit>komkommer,andijvie,tomaat,en momenteel ook gras van buiten,droogvoer met vitamine C etc, sinds 2 jaar woont zij samen met een langhaar cavia (vrouwtje) wat mij wel opvalt dat zij de laatste maanden naar haar gromt? en probeert op haar rug te kruipen zou het iets met hormonen te maken kunnen hebben? allerbei de cavia`s liggen wel de gehele dag ik het hooi,ik heb dat ook gecontroleerd op luis ,schimmel etc maar daar vindt ik niets van terug,wie heeft dit ook mee gemaakt en kan mij verder helpen om dit probleem op te lossen?

Audrey

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

houthuizen

Lid

yolanda

yolanda

Bekend lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

• Gesloten
Reacties
9
Bekeken
965
Ronald
Ronald
Reacties
19