• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Een lieve pleegmoeder gezocht omgeving Limburg met spoed

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpy tumpy

Beginnend
Lid
8 aug 2015
Reacties
2
Aantal Cavia's
40
Hallo ik ben Monique en ik ben fokster alleen nu heb de laatste twee nestjes heel veel pech mee gehad het eerste nestje is nu een week oud en het zijn twee kleintjes hiervan is moeder aan zwangerschapsvergiftiging gestorven na 7 dagen. Nu heb ik sinds 3 dagen een nestje van 5 kleintjes en nu heeft de moeder de melkziekte gekregen en gisteren heeft ze hier nog eens bovenop twee bumblefeet gekregen ze is nog in leven maar zogen wil niet meer. Ik ben ze met de hand groot aan het brengen omdat ik nog geen pleegmoedertje gevonden heb. Maar 7 kleintjes bijvoeden en een volwassen cavia bijvoeden kost heel veel tijd dik anderhalf tot 2 uur ben ik ermee bezig. En dan kan ik vrijwel meteen weer bij de eerste beginnen met bijvoeden. Nu doe ik dit met heel veel liefde maar ik merk dat ik het behoorlijk zwaar krijg gezien ik een spierziekte heb. Wie kan me helpen ik ben echt radeloos aan het zoeken. Ik zou er ongelofelijk mee uitgeholpen zijn alvast bedankt

Zeeuwtje

Ervaren
Lid
8 mei 2014
Reacties
410
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

humpy tumpy

Beginnend
Lid
8 aug 2015
Reacties
2
Aantal Cavia's
40

Jolanda84

Liefhebber
Lid
27 jul 2015
Reacties
96
Aantal Cavia's
4

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.