• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

een 2e... leuk, maar welke???

Status
Niet open voor verdere reacties.
lieve_lies

lieve_lies

Lid
heej, ik heb een schat van een cavia genaamd Pluis. :) Nu zit ik eraan te denken om er nog eentje bij te nemen omdat hij soms alleen zit als ik naar school moet. Pluis is een mannetje en we hebben nog een mannetjescavia van mijn broertje, maar daar kan hij absoluut niet mee overweg. ik wil er best nog een mannetje bij nemen, maar dadelijk kan Pluis er niet mee overweg en wat dan...!!! dan heb ik er 2 appart in een kooi en hebben we 3 kooien nodig!! Zoveel plaats heb ik ook niet in mijn kamer... Als ik er eentje bij zou nemen, kan het hetbeste een jong beertje zijn (castreren is te duur...) en dan ben ik weer bang dat ik de ene meer aandacht als de ander geef...

ten slotte is Pluis druk en als ik dan met 2 caafjes op de bank zit en ze tegen moet houden... anders springen ze van de bank...

Maar als ik het doe, wil ik een rustig caafje, hebben jullie ervaring met een rustig caafje.. welk ras misschien het rustigs is ofzo... borstel is altans best druk hihi :icon_cheesygrin:

vla

vla

Actief lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

turandot

turandot

Bekend lid

lieve_lies

lieve_lies

Lid

rex

rex

Actief lid

Lissenvaart

Lissenvaart

Bekend lid

De Los Andes

De Los Andes

Actief lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Fenna.Broek
Reacties
27
Bekeken
717
Fenna.Broek
Fenna.Broek
Anna 1973
Reacties