• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Dekprop in gedeeltes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren heb ik in een opwelling van boosheid en teleurstelling in de dw 2 caafjes meegenomen van 8 weken met een gewicht van resp. 239 en 316 gram. Nu zag ik gisteravond bij het ene dametje iets in haar prutje zitten. Leek een korstje te zijn en toen ik het eraf haalde zat er nog een wittig iets aan vast. Dit zou een dekprop kunnen zijn geweest aangezien het broertje ook gewoon bij hun in de kooi zat (samen met een uit de kluiten gewassen konijntje)
Vanmorgen keek ik weer even en opnieuw zat er een wittig propje in dr prutje, nu weer met een wat zachter korstje dan gisteravond.
Heeft ze blaasproblemen of kan een dekprop er in gedeeltes uitkomen of zo?
Ik heb de zoekfunctie over dekproppen al geprobeerd, maar ik heb niet gevonden wat ik wilde weten. Dus wie maakt me wat wijzer?

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.093
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen