• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Dag lieve Pleun

Charlotte2906

Liefhebber
Lid
25 aug 2017
Reacties
42
Aantal Cavia's
2
Landen vlag
Mijn laatste, liefste en meest bijzondere cavia is vanmiddag overleden.

Wat heb je veel meegemaakt lieve Pleuntje.
3 vriendinnetjes verloren, meerdere keren blaasontsteking gehad, een aantal keer een luchtweginfectie, gasbuik door antibiotica, geopereerd aan een gezwel in je buik, en je had astma en diabetes.
Maar jij was zo sterk, je kwam er telkens weer bovenop. Je was altijd vrolijk, deed alles voor eten, ontzettend tam en je vond het heerlijk om uren op schoot te zitten.
De laatste weken merkte ik wel dat je wat ouder werd en eigenlijk op was.
Je werd rustiger, at wat minder maar toch bleef je altijd naar mij toekomen. Zelfs nog 2 uur voor je overlijden vandaag klom je tegen de kooi voor iets lekkers. En een halfuur voor je overlijden heb je nog lekker basilicum gegeten.
Gister ben ik nog met je bij de dierenarts geweest. Je bent onderzocht maar zij vond je eigenlijk nog best gezond.
Wel had je cystes op je eierstokken waar je wellicht meer last van kreeg. Gister heb ik nog gelijk een homeopathisch geneesmiddel voor je besteld. In de hoop dat de cystes hier minder mee zouden worden. Helaas is het niet zover gekomen.
Vlak voor je overlijden kroop je nog in mn nek, gaf je kusjes en maakte je tevreden geluidjes.
Gelukkig heb je niet veel geleden, je blies al snel je laatste adem uit in mijn armen.
Wat was jij bijzonder lieve pleun, je laat een groot gat hier achter.
Ik ben blij dat je nu weer bij je vriendinnetjes bent en dat je tot het laatst hebt genoten.
Je bent 4.5 jaar oud geworden, wat denk ik, gezien jij allemaal hebt meegemaakt best oud is.

Slaap lekker lieverd, tot ooit❤
20211001_201032.jpg

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.