• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

collega Munk

Status
Niet open voor verdere reacties.

KoRn_1987

Lid
ok, ik heb besloten om als de dierenwinkel hier in het dorp morgen open is, en m'n pa wil met me heen, om dan een 2e jonge beer te kopen omwille van munk... niet dat ik het zelf een ramp vindt :cheese: maar ik moet straks ook 36 uur in de week bij een transport bedrijf aan het werk en 1 dag naar school. dan wordt het met de tijd wat krap, ik ga dan wel 's avonds naar ze toe maar ik kan dan niet meer de hele dag aandacht aan ze besteden... maar nu is mijn vraag (om te voorkomen dat ik straks naderhand nog weer naar een dierenwinkel moet) wat ben ik extra nodig? ik heb nu van alles 1... moet ik bijvoorbeeld 2 voerbakjes hebben en 2 waterflesjes? en hoe zit het met het hok... die ik nu heb heeft een afmeting van 76x45cm en is 33.5cm hoog, nu zal de hoogte wel goed zijn, maar kunnen ze als ik niet op m'n kamer ben met hun 2 in het hok of moet ik een groter hok aanschaffen... en tot hoe oud mag de beer ongeveer zijn? Munk in van 10-02-'06 dus nu 4 maand... niet dat ik een beer koop en dat het niet goed gaat, nu zaten ze daar wel met 4 in 1 hok... maar ik weet niet of dat allemaal beren waren... en zijn er verder nog dingen waar ik om moet denken?

americo401

americo401

Lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

KoRn_1987

Lid

americo401

americo401

Lid

Rita

Rita

Actief lid

KoRn_1987

Lid

Rita

Rita

Actief lid

2Fantasy

Bezoeker

Knurfie

Knurfie

Actief lid

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.