• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

cavia's in de woonkamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JDG75

Liefhebber
Lid
18 okt 2009
Reacties
92
Aantal Cavia's
2
Voor de mensen die cavia's in de woonkamer hebben hoeveel hebben jullie in de woonkamer en hebben jullie ze dan in kooien of in een flat? Ik heb nu een grote kooi van 1.20 bij 60 met daarin 3 cavia's. Een kooi van 80 bij 50 met daarin 4 steppelemmingen en een hamsterkooi van 60 bij 40 met daarin een bejaarden russische dwerghamster. Op zich niet zo heel veel dieren als ik lees wat velen van hier hebben, maar vind wel dat de kooien zo nadrukkelijk aanwezig zijn in de woonkamer. Financieel gezien wil ik geen grote uitgaven doen momenteel dus een flat zit er niet in. Maar vraag me af hoe jullie dat hebben en of de visite dan ook commentaar geeft dat er zoveel kooien in de woonkamer staan.

Sokkie

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Khydra

Gast

CS Bloem

Gast

Osie Dosie en Dumpy

Gast

Ketheltje

Gast

Bezoeker 5373

Gast

Esmee

VIP
Lid
30 okt 2010
Reacties
3.123
Aantal Cavia's
3

Status
Niet open voor verdere reacties.