• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Caviaatjes met flat gezocht/nieuwe verzorger biedt zich aan

Kvia88

Kvia88

Lid
Hoi cavia-liefhebbers,

Ongeveer een half jaar geleden heb ik mijn mooie caviaflat weggegeven aan iemand die reeds cavia's verzorgde en naarstig op zoek was naar een mooie, ruime woonruimte voor de caafs.
Na het overlijden van mijn poes wilde ik de 'oude liefde' (roest niet) voor caviaatjes weer oppakken. In het verleden heb ik cavia's verzorgd, zowel bij mijzelf als voor familie (tijdens vakanties). Destijds was ik er nog niet klaar voor om die stap daadwerkelijk te nemen omdat het verdriet om het afscheid van mijn poes nog zo immens groot was.

Graag zou ik nu mijn hart en huis weer openstellen voor caviaatjes; in bijvoorbeeld de opvang zitten immers genoeg cavia's die op zoek zijn naar een liefdevol thuis - een forever home. Maar wellicht zijn er eveneens hier op het forum personen die door omstandigheden een nieuw thuis voor hun cavia's zoeken...?
Ik heb dus geen cavia-flat meer - die heb ik weggegeven; daarom zoek ik naast de (opvang)caviaatjes ook een ruim, licht cavia-verblijf. Helaas ben ik niet in het bezit van een rijbewijs waardoor het ophalen van een cavia-verblijf lastig is (ik ben woonachtig in Groningen-stad).

Natuurlijk bied ik, in overeenstemming, een vergoeding voor cavia-verblijf, reiskosten en de caafs zelf natuurlijk! Daarbij kunnen we contact houden via de whatsapp bijvoorbeeld, zodat je op de hoogte blijft van het wel en wee van de caviaatjes!

Liefs en take care:)