• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Cavia is blind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
kombouter

kombouter

Actief lid
Ik ben afgelopen vrijdag met mijn cavia naar de dierenarts geweest gewoon om te controleren of alles goedwas en, omdat we al vanaf het begin dat we haar hadden het idee hadden dat ze niet goed zag. Ze was helemaal gezond gelukkig gewoon alles was goed. Nagels, tanden, oren, hart, longen, gewicht enz. daar ben ik echt super blij om. Maar toen vroeg ik of ze inderdaad niet goed zag en ik had gelijk. Ze schenen met een lampje in haar oog en normaal veranderd dan de pupil, maar bij haar was er helemaal geen reactie en ook niet als je met je vinger naar haar oog gaat enz. en dus zeiden ze dat ze blind was, maar volgens mij ziet ze wel een heel heel heel klein beetje, maar ik vind het niet zo erg, want voor mij veranderd er opzich niks, want dat vermoeden hadden we al en zij zelf weet niet beter dus ik denk niet dat het erg is, want ze gedraagt zich net als een andere cavia en is heel vrolijk. En ik blijf net zoveel om haar geven als dat ze wel gewoon had kunnen zien. Dat wou ik gewoon even vertellen.
Hebben jullie daar ook ervaringen mee????

newfynero

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
10
Bekeken
806
NCF News Bot
NCF News Bot
Xsensah
Reacties
12