• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Cavia aan laten komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophie.

Gast
Hoi iedereen,

Vandaag heb ik mijn caafjes voor het eerst gewogen.

Mijn gladhaar beren zijn prima op gewicht. Johnny is 1108 gr. en Jack 983 gr. (ze zijn allebei 9 maanden oud) Jack is altijd al wat kleiner gebleven, maar hij is zeker niet dun.

Luna is 890 gr. (ook 9 maanden oud) maar ik gok dat dat door de zware bevalling die ze bij Erika (CS Schnabbel) heeft gehad, en ik verwacht dat ze nog wel wat aan gaat komen.

Ik maakt me wel een beetje zorgen om Elvis, hij is slechts 680 gr. (hij is 3 maanden oud)

Op degrotecavia.nl staat dat een beer van 3 maanden gemiddeld 847 gr. hoort te wegen.. Elvis zit daar ruim onder..

Dan nu mijn vraag: wat zijn tips qua voeding om hem wat aan te laten komen? Hij krijgt nu uiteraard onbeperkt hooi, veel groente en Science Selective.

En weet iemand misschien waar het aan zou kunnen liggen dat hij een beetje achterloopt qua gewicht?

Alvast bedankt!

Groetjes

Baby Bear

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Osie Dosie en Dumpy

Gast

Debjuhh

Gast

Osie Dosie en Dumpy

Gast

Sophie.

Gast

tessa17

Liefhebber
Lid
25 okt 2008
Reacties
4

Sophie.

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen