• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Caaf in paniek

Status
Niet open voor verdere reacties.
MaLiNo

MaLiNo

Lid
Hai allemaal,
ik heb een vraag.
Wij hebben sinds kort 2 caafjes, en na ongeveer een week heb ik ze 2 dagen alleen moeten laten omdat ik naar mijn moeder in Duitsland ging en de kids aan het logeren waren, niemand heeft ze toen dus opgepakt enzo.
nou staan ze boven op zolder, op de kamer van mijn oudste, dus het is daar altijd al heel rustig, het moet wel, want we hebben 3 katten die gehakt van ze maken als ze ze te pakken krijgen, maar nu komt het.

Toen we allemaal weer thuis waren wilden we ze pakken en dat hebben we gedaan, maar de oudste Claren was helemaal in paniek, begon zelfs te klappertanden, wild met zijn hoofd te schudden en wilde echt graag van me af, dat heb ik dus maar gedaan.
Nu nog vinden ze het niet echt leuk om gepakt te worden, hoe vaak moeten we ze pakken en aaien om ze goed tam te maken, 3 keer per dag, 4 keer, 5 keer?? En hoe lang, 10 minuten, half uur??
Ik kan ze overdag wel een keer aanhalen, maar ik heb het best heel duk, met studie, huis, werk, kids etc, en de meisjes gaan overdag naar school, zodra ze thuiskomen hebben ze alle tijd, maar hoe kunnen we het nou het beste aanpakken?
Voordat we 3 dagen weg waren ging het best erg goed, knorren enzo als we ze pakten en nu is het net alsof ze ons helemaal zijn vergeten en in blinde paniek het hok doorrennen.... :(

Groetjes, malino

melody

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Anda

Bezoeker

caviastal tessel

Bezoeker

Luka

Bezoeker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

ShannaDaniels-11
  • Gesloten
  • Vraag
Reacties
5
Bekeken
919
NCF News Bot
NCF News Bot