• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Bindy bloedt uit haar vulva!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.475
Wil ik naar bed gaan, zie ik bij de caafs bloed in de kooi!
Een propje en overal bloedsporen.
Een voor een de caafjes nagekeken en het bleek bij Bindy uit haar vulva te komen (of misschien wel haar poepgaatje?).
Gelijk nog mijn DA gebeld en morgenvroeg moet ik om 9.00 uur nog even bellen en kijken hoe het gaat, anders gelijk op spreekuur komen.

Ik heb geen idee wat dit kan zijn, daar Bindy geboren is op 4 april 2013 en volgens mij toch nog veel te jong is voor ongewenst zwanger te zijn?
Als ik me niet vergis heb ik haar met 4 weken gehaald bij Edith, dus lijkt het mij onmogelijk dat ze nu zwanger zou zijn?

Hoe dan ook, het wordt weer een lange nacht voor me, ben ongerust en kan niet wachten totdat ik morgen terecht kan bij mijn DA.

Ik houd jullie op de hoogte en ik hoop op een goede afloop, want kleine Bindy is veel te jong om nu al te sterven :(

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.475
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.475

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.475

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.475

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.475

Status
Niet open voor verdere reacties.