Bij elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chibi

Lid
Ok lang verhaal,....
Ik heb sinds december 2 mannetjes cavia's. De fokker waar ze vandaan kwamen zei dat ze prima bij elkaar konden. Nou fijn, ik ze toch allebei gekocht, zodat ze samen zaten(wel zo gezellig, en niet zo alleen). Op een gegeven moment vond ik miak(zo heet er een) met een kale plek op zijn ruggetje. En een paar dagen later vond ik sal (de andere dus) met bijtplekjes op zijn rug.. In het begin niet in de gaten gehad dat het bijtwondjes waren, maar de laatste 2 maanden werd het steeds erger. Ze zaten constant onder de wondjes. Dus toen heb ik ze uit elkaar gehaald. Een nieuwe kooi erbij gekocht en nu gaat het best goed. Nu heb ik het idee dat ze het toch niet leuk vinden om apart te zitten. Het is erg lastig vind ik. Juist bij elkaar of niet? Ik heb ze net even bij elkaar gezet toen ik de kooien ging verschonen en dat ging wel weer heel goed. Samen rustig zitten eten. Is het niet erg dat ze alleen in een kooitje zitten? En wie heeft dit al eerder meegemaakt en/ of weet waar het van komt? Hoop dat jullie wat tips hebben of iets, want ik weet het niet meer..Groetjes

Fransje

Fransje

Actief lid
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

treeske

Bezoeker

Ronald

Ronald

Moderator
Medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen