• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Asus tablet + 2 hoesjes Z.G.A.N.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roos

Bezoeker
Hallo allemaal,

Een tijd geleden heb ik een Asus tablet (TF300) gekocht met een heel fijn toetsenbord.
Ik zet deze te koop, omdat ik een andere wil kopen die geschikt is voor mijn opleiding (ik moet hem heel veel gebruiken voor bestanden typen, powerpoints etc.)
Je kunt er eigenlijk vrijwel alles mee, alleen er zit geen word, powerpoint, excel op, wel een programma'tje waarmee je documentjes kunt typen. Er zit ook een mooie camera op, dus je kunt er leuke foto's mee maken! 1 hoes kun je de tablet in zijn geheel in doen, en in de andere (de witte) kun je hem rechtop zetten! Zo kun je bijv. films kijken.

Verder kun je er alles mee, uiteraard ook forummen, apps downloaden, gewoon alles wat een laptop ook kan.
Het toetsenbord kun je eraf halen. Alles zit er bij. De oplader, de doos met handleiding, het toetsenbord en ik heb er nog 2 eigenlijk nieuwe hoesjes bij.
Ik heb hem niet heel veel gebruikt. Er kunnen uiteraard geen cd's en dvd's in!

Ik vraag er €279 euro voor. Zelf heb ik (met alles erbij) meer als €400,- voor betaald.

Voor vragen mag je mij uiteraard mailen.

Verzenden is mogelijk, maar wel op eigen risico en de verzendkosten zijn voor de koper.
20130920 203346
20130920 203356
20130920 203416
20130920 203603
Asus transformer pad tf300 beste koop tablet Android

Oja, hij is 32 gb!! Erg veel dus. Je kunt hem gewoon met WIFI gebruiken :)

Groetjes,

Roos

20130920 203346 20130920 203356 20130920 203416 20130920 203603 Asus transformer pad tf300 beste koop tablet Android

Roos

Bezoeker
Je moet eerst inloggen of registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Roos

Bezoeker

Alyssa

Alyssa

Bekend lid

Roos

Bezoeker

Alyssa

Alyssa

Bekend lid

Roos

Bezoeker

Roos

Bezoeker

Status
Niet open voor verdere reacties.