• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

Aan kont ruikende en likkende cavia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rishka

Gast
Hoi allemaal, afgelopen woensdag heb ik drie cavia's gehaald bij de cavia-asiel. Twee dames, één van vier jaar (Luna) en één van twee maanden (Gaia) en een heer van 6 maanden (Zeus). Nu vind ik het gedrag van Gaia wat vreemd. Ze loopt regelmatig achter de kont van voornamelijk Zeus, maar ook van Luna aan. Ze is minstens aan het likken, maar af en toe zie ik haar ook kauwen, dus wellicht eet ze ook keutels (aangezien dat onder de kont afspeelt, ben ik daar niet zeker van). Verder eet en drinkt ze goed. Eerst dacht ik aan dominatie-gedrag, maar kan dit specifieke gedrag niet terug vinden. Zeus en Luna vinden het maar irritant en geven haar ook wel op haar flikker. Wat denken jullie hiervan? En moet ik dit afleren, zo ja, hoe kan ik dat dan het beste aanpakken?

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Rishka

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.