• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige Cavia Community.

Note: Kun je niet meer inloggen als bestaand forum lid? Stuur ons dan via contact een berichtje.

3 Weken oud beertje scheiden van moeder en zus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gaby

VIP
Lid
23 mrt 2014
Reacties
1.162
Website
caviastalgabriel.weebly.com
Aantal Cavia's
50
Ik zit hier met een klein probleempje. Mijn US nestje is zondag 3 weken oud geworden. Gelukkig gaat het heel goed en de kleintjes groeien als kool. Er zijn dus twee beertjes van nu 3 weken en 340 gr en de andere 360 gr .Maar nu de grootste begint al te ppprrrrrrrrr geluidjes maken tegen zijn zusje. Ik kan zijn balletjes nog niet voelen dus ik denk dat ze nog niet ingedaald zijn. Maar weet ik niet zeker.
Hoe lang zullen jullie wachten nog om de twee beertjes apart te zetten? Ik vind ze nog te jong maar ben ik bang dat straks de kleine meid zwanger raakt van z'n broer.

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.475
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Dpost

Liefhebber
Lid
27 jan 2014
Reacties
82

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.475

Dpost

Liefhebber
Lid
27 jan 2014
Reacties
82

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.100
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.