• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

zwart,wit,beetje buff alpaca te reserveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben een zwart,wit,beetje buff alpaca zeugje en
ben geboren op 20-3-2012.(rode oogjes komt door de flits)

Ik moet nog wel even bij mijn moeder blijven tot ik 300 gr. weeg.
Ik weeg nu 169 gr. dus moet nog wel even groeien.
Maar ben wel alvast te reserveren.

Ik ben fok geschikt,maar als knuffel zal ik het ook goed doen.

Vind u mij leuk of heeft u interesse dan hoor ik het graag!
(mocht ik voor de fok worden ingezet,zal ik een stamboom mee krijgen)

MVG. steffen.
DSC00034.jpgDSC00031.jpgDSC00035.jpg

DSC00034.jpg DSC00031.jpg DSC00035.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
CS Bloem VERKOCHT Zwart-rood (beetje wit) dames Knuffelcavia's aangeboden 1
steffen VERKOCHT Zeugje zwart rood beetje wit opzoek naar huisje! Fokzeugen aangeboden 1
CS Bloem VERKOCHT Knuffelzeugje, gladhaar zwart-wit, met een beetje rood Knuffelcavia's aangeboden 7
Annatjuh1986 VERKOCHT 3 kleuren (zwart-wit en een beetje bruin) Coronet beer Fokberen aangeboden 2
steffen alpaca beer zwart rood,beetje wit. Fokberen aangeboden 3
caafjes vd zonnehoeve 2 borstel zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 0
Furry Friends Forever Moeder en dochter cali US Teddy's Foto en Filmpjes 2
Furry Friends Forever Zwart tan iets wit (mogelijk blauw drager)GH tdd Fokberen aangeboden 0
Monique1971 VERKOCHT Cavia beertjes Knuffelcavia's aangeboden 2
RMZ_Wichtelwaldzwerge Peruaanse / Alpaca Magpie & zwart / rood / wit * Fokken * Fokzeugen gevraagd 0
Caviahuis Dippies VERKOCHT CH-Teddy, Wit california zwart Knuffelcavia's aangeboden 2
Caviahuis Dippies VERKOCHT CH-Teddy Wit en Wit california zwart Fokberen aangeboden 3
Spoekie18 Zwart rood wit x zwart wit/rood wit Fokken 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden; coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
diana84 CH-Teddy, wit california zwart Fokberen aangeboden 8
Annemieke_vb VERKOCHT Zwart buff wit Peruvian, donkeroog Fokberen aangeboden 1
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'California gladhaar wit /zwart caafjes te koop' Moderator Home 1
Annelies.C kleurslag Wit-Creme/Zwart-Creme Fokken 14
Tessa-ruscaaf VERKOCHT California gladhaar wit /zwart caafjes te koop Fokberen aangeboden 6
Tessa-ruscaaf VERKOCHT Te koop 4 jonge California gladhaar (wit zwart) Knuffelcavia's aangeboden 1
sparky_vlekje Onze sterren, de dames sparky (de zwart-witte) en vlekje (de zwarte met een klein zilver vlekje) Voorstellen 7
Furry Friends Forever Zwart rood wit US Teddy Knuffelcavia's aangeboden 2
Furry Friends Forever VERKOCHT Zwart rood wit (lilac goud wit dr) US beertje Fokberen aangeboden 2
Mayana Tequila bevallen van een borstel vierling - zwart rood wit en roodbont Geboren 9
Furry Friends Forever Nieuw US koppel; Zwart rood wit x lilac saffraan wit QF Foto en Filmpjes 1
Furry Friends Forever Souzan bevallen van een 3-ling! Geboren 11
Mormeltje VERKOCHT Zwart wit beertje Fokberen aangeboden 2
Caviastal_Absalom Dubai. Buff wit california zwart peruvian (langhaar) beertje te koop Fokberen aangeboden 1
Caviahuis Dippies Coronet (kruising) creme wit california zwart Fokberen aangeboden 12
Furry Friends Forever Blauw amber wit en zwart geboren Geboren 14
Furry Friends Forever 4 snoepjes voor Candy Girl en Jelly Bean Geboren 8
Nienke231091 Zwart wit dametje Knuffelcavia's gevraagd 3
Caviahuis Dippies Jaaaaa een vierling!!!!! Geboren 13
Furry Friends Forever Mooie 4-ling voor FFF Sour Creme x FFF Too Hot to Handle Geboren 10
Cs Tuttebel Fokkoppel Gladhaar Fokkoppels aangeboden 1
Cs tornado GEVONDEN US teddy zeugjes Fokzeugen gevraagd 5
Sterretje1990 VERKOCHT Gezocht: het perfecte huisje voor Babbelientje (US-teddy zeugje, zwart-wit, 3,5jr) Fokzeugen aangeboden 5
Gaby Weer uitbreiding in onze stalletje Foto en Filmpjes 5
VERKOCHT Aangeboden: us-teddy zeugje met stamboom Fokzeugen aangeboden 5
Lequattrostagioni Zwart/rood/wit beertje Fokberen aangeboden 1
Lequattrostagioni Zeugje zwart/rood/wit Fokzeugen aangeboden 2
JellyBean Peruvian zwart/creme/wit Fokberen aangeboden 1
sammuis VERKOCHT Peruvian castraat (lilac/saffraan/wit) en Lunkarya zeug (zwart/rood/wit) Knuffelcavia's aangeboden 1
Gaby 2 Nestjes geboren Geboren 9
JellyBean VERKOCHT Zwart rood wit peruvian beer van 5 september Fokberen aangeboden 3
Caviastal_Absalom Langhaar california! Rassen en Kleurslagen 6
Joanne Twee zeugjes, zwart/wit borstel en bruin gladhaar Knuffelcavia's aangeboden 3
Marjonnie Jill is bevallen van haar eerste nestje! Geboren 16
Monique1971 VERKOCHT Een zeugje zwart rood wit gladhaar Fokzeugen aangeboden 0
cs kalára VERKOCHT 1 zwart/wit beertje en 1 zilveragouti bont beertje, beide gladhaar Knuffelcavia's aangeboden 2

Vergelijkbare onderwerpen