• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Zomaar wat leuke foto's van vandaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

anneke

Gast
Vandaag was het hier mooi weer en ik moest nodig een paar cavia's op de foto zetten. Dat leverde meteen een paar leuke plaatjes op en niet eens alleen maar cavia's:icon_biggrin:.

Quinten rechts en kat 8-04.jpg
Quinten, castraat en kat Sammy.

Mike links 8-04.jpgMike voorkant 8-04.jpg
Mike, castaat blijft hier, je zou het niet zeggen, maar hij heeft een bijna onbehandelbaar abces onder zijn kin en is tegelijk met de castratie geholpen aan zijn kiezen. Voorlopig ziet ie eruit als hollands welvaren en eet alles wat los en vast zit.
Douwe 8-04.jpg

Douwe mijn mooie blauwe rex konijn. Hij is ook gecastreerd en woont samen met Cootje( dwergkonijn). Douwe is supertam en laat zich zo pakken en aaien. Hij is wel iets zwaarder dan een gemiddel rexkonijn:icon_redface: en houd net als de meeste van mijn dieren van het bourgondische leven:icon_lol:
Frummel 8-04 rechts.jpgFrummel 8-04.jpg

Frummel!!! Hij is er nog en doet het steeds beter! Vandaag woog hij 123 gram, loopt wel achter bij de anderen maar hij eet en drinkt volledig zelfstandig en oogt ook een stuk fitter dan vorige week. Frummel vond een viooltje en begon meteen lekker te eten.
Darky, Dario en Quintinus 8-04.jpg

Hallo wij waren net op de foto geweest buiten..zo is het wel goed!
vlnr Dario, Quintinus en Darky. De laatste was ook echt superklein bij de geboorte, namelijk 57 gram en viel vervolgens af naar 52...ik vreesde al het ergste...maar nee hij toonde zich een echte vechter en nu ziet hij er zo uit:icon_arrowd:
Darky rechts 8-04.jpg
z'n oren glimmen, die had ik net ingevet met vaseline:icon_smile:

Quinten rechts en kat 8-04.jpg Mike links 8-04.jpg Mike voorkant 8-04.jpg Douwe 8-04.jpg Frummel 8-04 rechts.jpg Frummel 8-04.jpg Darky, Dario en Quintinus 8-04.jpg Darky rechts 8-04.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.