Zo jammer...

Discussie in 'Geboren' op www.caviaforum.nl gestart door colliewife, 4 aug 2012.

1. colliewife

colliewife VIP

Lid:
    15 mei 2007
    Pluimen:
    4.266
    Olliliy gaf gisteren al te kennen dat het niet lang meer zou duren voor ze zou bevallen.
    Helaas kwam ik beneden en zag allemaal dode kleintjes bij elkaar liggen, vermoede dat de bevalling heel snel gegaan is aangezien de meesten niet uitgepakt waren.
    Nog even kijken of er iets leeft en verdomd ja een klein crème-wit zeugje heel koud en slap ze heeft nog net wat kunnen ademen want haar vliesje was gedeeltelijk los.
    Maar wist dat het niet ging gebeuren en zo na een half uurtje warm houden is ze toch gegaan.
    Ollily heeft een 5 ling verloren...

Een crème-witje, buff, choco-crème-wit, magpie choco en een geheel chocootje de kleintjes wogen tussen de 100 tot 58 gram
    Ollily zelf is een zwaar gewicht ze was bijna 5 maand en woog al 1200 gram vandaar dat ze vroeg bij de beer ging.
    Maar de gewichten waren ok voor een 5 ling dus niet een te zware bevalling.

Ik vermoed nu dat Ollily waarschijnlijk niet helemaal harlekijn is en dat ze ergens een wit haartje heeft zitten tussen haar weinige crème ze is overwegend choco met weinig crème, dus dan dan zou ze heel goed toch een choco-crème-wit dier zijn.
    Had haar al grondig bekeken maar nu ik haar jongen zien begin ik te twijfelen, ze is gedekt door mijn harlekijn Diamonds Gun moet dan eigenlijk 100% magpie/harlekijn gaan geven.
    Niet dat het erg is want deze combinatie geeft ze prachtige kleurtjes.
    Ollily zal als ze weer op krachten is snel bij de beer terug gaan aangezien ze zo zwaar is, ze ligt nu veel bij Bindy en haar kleintjes onder een opstapje daar is ze ook bevallen, ze begrijpt het niet helemaal heb de kleine crème-witje nog even bij haar gelegd toen het leefde maar ze liep er van weg, dus ook geen goed teken.
    Ook Bindy liep van de kleine weg hoopte dat zij haar beter tot leven kon wekken maar helaas.

2. Log in of registreer je om de geplaatste 44 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - jammer
  1. Les petits amis
    Reacties:
    21
    Bekeken:
    550

Sociale Media