• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Zo gaaf! Bij de bevalling geweest!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Humladi Teddy's

Liefhebber
Lid
7 okt 2011
Reacties
71
Website
www.cscasyka.nl
Gistermiddag om 13.00 even wezen kijken en ontsluiting voelen...
Ze zat op dag 70 vanaf de eerste dag bij de beer maar ik had geen dekking gezien.
Er waren 2 vriendinnen van mij in de middag en net toen 1 naar huis wilde gaan om 17.40 uur liep de ander naar de schuur om nog
even te controleren, en wat was ik blij dat ze dat deed! Ze belde mij (ik was in huis zij in de schuur) dat de eerste er was, maar het vlies nog om de
neus zat (die ze er af heeft gehaald), dus ik en de andere vriendin een sprintje trekken naar de schuur, waar Dagmar druk bezig was met het schoonlikken van het eerste jong,
we konden zien dat het een flink jong was, rond 18.20 uur kwam de volgende en ook die werd schoongelikt. Omdat ik dacht dat het er maar 2 zouden worden
en mijn vriendin dacht dat het er meer zouden worden besloten om even voorzichtig te voelen.
Ze was leeg dus de jongen even goed bekeken op rare dingen, die we gelukkig niet vonden en even gewogen want jeetje... het leken wel kleuters...
Maar liefst 135 en 137 gram waren ze... en tot mijn grote vreugde 2 zeugjes.

Wie er blijft weet ik nog niet... eerst maar even afwachten hoe ze uitgroeien.... Ik heb al gezien dat de 1 grotere oren heeft en een betere kop maar ook wat brindle...
maar de andere haar kleuren vind ik fantastisch.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

De moeder:
Dagmar1.JPG

De vader:
TinTin1.JPG

BumbleBee:
QF Lilac-Goud-Wit
BumbleBee 1.JPGBumbleBee 2.JPG

Breezy:
QF Lilac-Wit
Breezy 2.JPGBreezy 1.JPG

Groetjes Anneke

Dagmar1.JPG TinTin1.JPG BumbleBee 1.JPG BumbleBee 2.JPG Breezy 2.JPG Breezy 1.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.