• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

zijn dit luizen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
20 mrt 2009
Reacties
578
ik wordt hier dus zo gek van
ik hou me flat netjes schoon.
maar elke keer is het hok net schoon en stikt het weer van de ja rood bruine hele kleine beestjes.
eerst dacht ik dat het baby spinnetjes waren
ik heb het hok zeker al 3 keer helemaal ontsmet.
maar elke keer komen die krengen terug.
zit het dan toch in me cavia`s en hebben ze luis??
aan me cavia`s merk ik opzich niks.
geen iritatie en gekrap dus
maar die beestjes moeten toch ergens vandaan komen
het ergste nu is ik zie het nu were nu ik in me pyama zit en helemaal versleten ben had een erg druke en stresserige dag op me stage,
zo zit me nu sirius af te vragen wta is nog kan doen

groetjes rianne

---------- Bericht toegevoegd om 19:43 ---------- Vorig bericht was van 19:26 ----------

probleem al gevonden
leg het zo uit eve het hok in detollen

---------- Bericht toegevoegd om 19:48 ---------- Vorig bericht was van 19:43 ----------

oke uitleg nu
ik heb de flat in 2en moeten delen toen de jongens ruzie kregen dit doe ik met een normaal plankje omdat ik eigenlijk nog niet voor iets beters ben wezen kijken
dit plankje had ik al een keer vervangen omdat ze heel erg plassen in die hoek
en toen heb ik een paar weken geen last gehad van die beestjes tot nu natuurlijk weer.
zo heb net weer een nieuw plankej gepakt buiten
en als ik terug ben uit duitseland na het weekend ga ik kijken voor iets wat water vast is.
ik denk dus omdat dat hout nat is gaat het rotter en daar komen die beestjes denk vandaan
want het is ook altijd in de hoek van het houtje het ergst en de cavia`s zij verder schoon

---------- Bericht toegevoegd om 20:11 ---------- Vorig bericht was van 19:48 ----------

nou hok weer schoon en ontsmet een nieuw plankje er in dat red het wel voor het weekend.
en als ik dan terug kom van de show in duitseland ga ik maandag wel eens eve neuzen voor iets wat waterdicht is
de jongens hebben het zo te zien wel weer naar hun zin in hun schone hok.
maar beter ook ik ben kapot was al heel moe net zo ze mogen er maar beter blij mee zijn haha
denk dat ik ze morgen als ik tijd heb ook nog eve was dan weet ik zeker dat het niet aan hun ligt en zijn hun ook weer lekker schoon

Status
Niet open voor verdere reacties.