Ziek worden van cavia beet?

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door :Leonie:, 17 jul 2012.

1. :Leonie:

:Leonie: VIP

Lid:
    15 aug 2011
    Pluimen:
    2.274
    Aantal Cavia's:
    4
    Goedemorgen!

Nou ja eigenlijk zegt de naam het al, maar kan je ziek worden van een cavia beet?
    Ik ben gister onwijs hard gebeten door Elmo (mijn schuld, ik ging met me hand tussen hem en zijn target Jack in zitten).
    Het bloed stroomde er uit en het is nu helemaal dik, paars en je ziet een beetje "de ingewanden van mijn vinger" zoals mijn vader het zegt :icon_eek:
    Verder is het geen grote wond, maar een piepklein scheurtje al is hij kennelijk wel diep gegaan...
    Heb mijn vinger net al even in de biotex gehouden en verder tintelt het nog en het is erg gevoelig.

Ik maak me niet zoveel zorgen om die wond maar nu voel ik me ook wat licht in mijn hoofd, en ben gewoon niet echt lekker.
    Heeft dit te maken met die beet? Of zal het gewoon een opkomend griepje zijn? Ik ben trouwens nauwelijks tot nooit ziek (even afkloppen).

2. Log in of registreer je om de geplaatste 38 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media