• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Zere voetjes, wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamaralover

Gevorderd
Lid
3 sep 2011
Reacties
276
Aantal Cavia's
1
Hallo allemaal,
Mijn cavia Milo (5,5 jaar oud) heeft al een aantal weken last van z'n pootjes. Het begon een poosje geleden ineens. Van de één op de andere dag kwam ik erachter dat z'n pootjes dik, rood, schilferig en warm waren. Nu heb ik op de ECC Show Perfect Paws gekocht en ben dat gelijk gaan gebruiken. Het leek eerst beter te gaan, minder rood, minder schilfers en minder pijnlijk. Maar sinds een dag of 4 lijkt het weer erger te worden. Ik heb net even foto's gemaakt en ben benieuwd of iemand hier er iets over kan zeggen. Zou dit dan toch een voorstadium van Bumble Foot zijn?
Alvast bedankt!

PS. Ja z'n nagels lijken lang, maar ze zijn heel moeilijk kort te knippen omdat het schaartje er niet tussen wil. Hij heeft z'n hele leven al van die rare nagels gehad...

DSC03157.jpgDSC03154.jpgDSC03155.jpg

DSC03157.jpg DSC03154.jpg DSC03155.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.