• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Zeer vechtlussend zeugje naar beer(en)toe!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen weekend ,zondag wel te verstaan vond ik dat het wel weer eens tijd werd dat lies bij de beer kon.
Na wat shows gelopen te hebben en toch wel tevreden geweest te zijn voor mijn beginnende punten vond ik het dus hoog tijd om mijn saffraantjes te vermeerderen....
Ik dus helemaal blij lies bij haar manneke gezet,beetje strobbelingen beetje beren en rennen maar verder ging het wel.
Gister pakte ik het mannetje omdat hij zo zielig in hoekje zat ....is hij totaal toegetakeld door madam!!
Hij zit he-le-maal onder de beten wondjes ,maar echt niet normaal oren kapot neusje of er 2 beren gevochten hadden.
ik heb haar er gelijk vandaan gehaald.mijn beertje zat helemaal gehavend en totaal op een propje bij een killerlady.
nu hij alleen zit kan hij goed genezen wondjes ontsmet en behandeld en alles staat nu mooi droog.maar hij is zoooooooo zielig hij heeft echt wel last.
Dan heb ik vandaag toch stiekem geprobeerd met een wat mondiger mannetje,maar ook die moest het onderspit delven.Heb dus voorlopig maar de hoop opgegeven en haar terug in de vrouwen kudde gezet.
Daar aangekomen liep ze huppelend en blij naar haar vriendinnetjes zo van ...zo dat heb ik effe geklaard!!.
maar ik zit er maar mooi mee ,en dan denken ze dat beren er wat van kunnen.
Maar hoe los ik dit op...ik zou zo graag nog een nestje van haar willen,maar wil mijn beertjes wel langer behouden...

Lid
6 jun 2008
Reacties
2.259
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
8.929
Aantal Cavia's
2+
Landen vlag
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Mirjam125 VERKOCHT Zeer tof buitenhok Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 4
Mirjam125 VERKOCHT Buitenhok/ren zeer goede staat! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Eeyore Zeer ruime caviakooi te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Jolinkaapy Help zeer oogje Ziekten 6
Dory Zeer droge huid Ziekten 11
Romy Zeer ruime traliekooi te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 4
kiara VERKOCHT Mooi en zeer lief zeugje Fokzeugen aangeboden 2
kiara Zeer mooi getekend lilac/saffraan beertje Fokberen aangeboden 5
Luc michiels Zeer mooie en kwaliteits cavia flats Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 16
cs kalára VERKOCHT Zeer handtam beertje (4 mnd) en broertje (7 wkn) Knuffelcavia's aangeboden 1
Cavia met zeer pootje wil niet eten en is lethargisch Ziekten 7
Wilma1986 VERKOCHT Zeer lief ch teddy zeugje (lichte spoed) Knuffelcavia's aangeboden 10
LeonieMadelon Zeer bange bijtende cavia met nagels knippen. Gedrag en Verzorging 5
Koppeling (zeer dominante) zeug met gecastreerde beer verloopt niet goed bij thuiskomt Gedrag en Verzorging 4
tamaralover Lachduiven 1 jaar oud, zeer tam! Overige Dieren 1
CS Dreamer Zeer mooi choco ch teddy beertje te koop Fokberen aangeboden 0
linkeleonietje Cavia eet niet tot zeer weinig (Update: helaas overleden) Ziekten 17
TamaraMaria Zere mond - voel mee met Donna Babbelbox 19
CaviastalDuffy VERKOCHT Prachtige zwart witte skinny zeug Eska, met een zeer mooi stamboom Fokzeugen aangeboden 0
CaviastalDuffy VERKOCHT Prachtige choco witte skinny zeug Emeline, met zeer goede stamboom Fokzeugen aangeboden 0
Jozefientje Zeer vroegrijp beertje Gedrag en Verzorging 4
Marjolein1989 VERKOCHT Zéér lief volwassen Chihuahua teefje Overige Dieren 8
Marjolein1989 AANGEBODEN Zeer lief Chihuahua langhaar reu met FCI Stamboom!! Overige Dieren 6
Rooska Kanarie vraag ZEER dringend Vragen over andere dieren 22
Anita VERKOCHT Super mooie en zeer lieve gladhaar engels gekruind Slate bont zeug Fokzeugen aangeboden 2
wwwer ECC 22-03 - ZEER BELANGRIJKE MEDEDELING! Shows 11
Een zeer charmante borstel magpie! Fokberen aangeboden 0
Michele Zeer luxe roze/grijze transportbox voor meerdere caafjes! Marktplaats 33
Michele Zeer luxe roze/grijze transportbox voor meerdere caafjes! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Nadia Lunkarya beertje , rood-zwart-wit, zeer leuk getekend! Knuffelcavia's aangeboden 3
Nadia Lunkarya beer , rood-bont, zeer tam! Knuffelcavia's aangeboden 3
Dieuwertjess Belangrijk! Ziekte Chlamydia, zeer besmettelijk en dodelijk bij cavia's! Ziekten 40
tjerkkim Onze uitslagen ECC XL zeer tevreden Shows 15
MelinaW Voor zeer goed tehuis twee lieve beren aangeboden. Fokberen aangeboden 6
Vrolijke Viervoeter VERKOCHT In de opvang: 2 zeer tamme knuffelberen Knuffelcavia's aangeboden 0
marike Zeer gevoelige huid. (wondje) Ziekten 5
Een zeer charmante borstel magpie! Knuffelcavia's aangeboden 19
Vrolijke Viervoeter VERKOCHT In de opvang: 2 zeer tamme borstel (-kruising) zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 7
Nanne Zeer mooi zalmagouti sheltie nestje geboren! Geboren 19
DesiRave Rianne bevallen van zeer mooi ukkies Geboren 27
Verooke Zeer groot cavia hok te koop (België) Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 9
3meiden Stuit zeer goed voelbaar Ziekten 12
Miesemuisje cavia met zere rug Ziekten 14
Mirjam Toneelvoorstellingen dit weekend - zeer geslaagd! Babbelbox 8
VERKOCHT Zeer luxe, ruim cavia/konijnenhok 1 jaar oud!! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
CS Dreamer zeer aparte kleuren Chimaera??? Rassen en Kleurslagen 8
tessa17 Advies dierenarts: groenten/fruit zeer beperken. Wat hiermee doen?!?! Voeding 32
Cherish89 Een ode aan mijn allereerste (en zeer onverwachte) nestje ooit, ik ga jullie missen! Foto en Filmpjes 13
Zeer regelmatig krabben Gedrag en Verzorging 11
Zeer mooie buitenhok met grote ren voor meerdere cavia's Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2

Vergelijkbare onderwerpen