• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Zeer mooie hoekflat te koop ( bevallingkast? )

Status
Niet open voor verdere reacties.

faith

Gast
€50,00 Zeer mooie hoekflat te koop ( bevallingkast? )

Door zeer ervaren meubelmaker gemaakt, deze zeer mooie hoekkast van 70 breed ( beide lange hoekzijden ) en ongeveer 2 meter hoog..
Zeer mooi afgewerkt,3 hokken met raampjes,en 2 kastjes op de moeilijk bij te komen plaatsen om te verschonen..boven en onder, eventueel natuurlijk met wat kleine aanpassingen om te toveren in extra hokken..
Laat de foto verder voor zichzelf spreken..
Deze kast is ongeveer een jaar in gebruik geweest, en staat alweer een poosje meer leeg dan dat ik er wat mee doen, en mag dus tegen een redelijk bod verhuizen..
Hij is wel uit 1 stuk gemaakt, dus past niet in een personenauto..
( kostprijs materialen was rond de 350 euro )

Ook te gebruiken voor de wat grotere nieuwschierige aagjes..:icon_cool:

Lid
15 jul 2007
Reacties
1.250
Website
caviahuisbelle.webs.com
Aantal Cavia's
??
Heerlijk je eigenwijze raggie in de flat :)

Geen caafjes meer binnen San? Alles lekker buiten?

Het is een prachtflat, ik heb hem bij je gezien....vindt vast snel een nieuw adres !

faith

Gast
Jah..eigenwijze penny..zet een doos / bak/ tas neer en ze zit erin, zelfs in die kleine caviavervoersbakjes draait ze zich helemaal in ..:icon_eek:

Maar goed..mn mooie kast, tja, ik heb steeds minder dieren, en alles past in mn bijna nog mooiere flat buiten...die is zo heerlijk ruim...
De blokhut is afgelopen week platgegooid, en ook de ren zal geen jaar meer staan denk ik..dit zal de laatste zomer zijn dat daar nog dieren in vertoeven..

Vraagprijs zal overigens minimaal 150 euro bedragen..

Lid
27 mei 2007
Reacties
10.820
Website
furryfriendsforever.jouwweb.nl
Aantal Cavia's
50
:icon_eek:...neuuuuuuu..het nieuwschierige aagje blijft hier...heb nog nooit zulke gave katten gehad, heerlijke dingen benne ut :p

Hè wat flauw nou...

:icon_lol:

Ik vindt Raggies ook prachtig en lief en hoop er ooit 1 (of 2,3...) te mogen onderhouden :)

faith

Gast
Hè wat flauw nou...

:icon_lol:

Ik vindt Raggies ook prachtig en lief en hoop er ooit 1 (of 2,3...) te mogen onderhouden :)

Daar ga je echt geen spijt van krijgen..ik heb altijd al katten gehad, maar deze moppies hebben een enorme X factor..voor mij geen ander ras meer..

faith

Gast
even onder de aandacht houden..:icon_idea:

faith

Gast
Up up up ....

Lid
11 dec 2007
Reacties
5.011
Website
sites.google.com
Aantal Cavia's
25
Heb nu zelf ook een flat te koop staan,..dus daar kan ik je niet van afhelpen. Maar je Raggdoll geweldig is net onze Loes ook zo nieuwsgierig enkel wat forser. Maar heerlijk om even mee te genieten van jouw foto's.

faith

Gast
weer even up up up ....:)

faith

Gast
Nog even omhoog duwen deze zeer fraaie flat..

Lid
15 mrt 2008
Reacties
2.162
Website
caviaopvangunallegra.jouwweb.nl
Aantal Cavia's
6
:icon_eek:...neuuuuuuu..het nieuwschierige aagje blijft hier...heb nog nooit zulke gave katten gehad, heerlijke dingen benne ut :p

Hahahahahahahahaha toen der tijd door mijn kittenpoezels aangestoken door het raggie virus!

Maare.... stop je met je hobby?? Heb ik iets gemist?

faith

Gast
Hahahahahahahahaha toen der tijd door mijn kittenpoezels aangestoken door het raggie virus!

Maare.... stop je met je hobby?? Heb ik iets gemist?

Ja echt hoor,toen jij jouw nestje had ben ik echt keihard ervoor gevallen...en..nooit een dag spijt gehad van mn keuze..:p

Maare,ik stop idd met fokken, houd alleen nog wat knuffels over, een leuk groepje van 15 als het goed is..

faith

Gast
up up up..........

Baby Bear

Gast
Briljant!!! wij hebben er ook 1 hij heet Prins, en is netzo nieuwschierig en zit ook altijd overal in hihihih

enne je hoekkast heb ik laten zien hier maar helaas, manlief vind hetw el welletjes.....

faith

Gast
Wie ow wie kan ik blij maken met deze zeer mooie flat ?

Baby Bear

Gast
ja mij ahhahahah maar ja manlief vind de hobby momenteel duur zat met alle dierenarts kosten erbij helaas

faith

Gast
En als ik zak met de prijs?..is hij dan eventueel te porren ervoor?:icon_cool:

Vind het zo zonde om hem in de schuur te ztten als gereedschapskast..:$

Baby Bear

Gast
Hij lacht en zegt....
Welke prijs en waar moet dat ding vandaan komen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
kiara VERKOCHT Mooi en zeer lief zeugje Fokzeugen aangeboden 2
kiara Zeer mooi getekend lilac/saffraan beertje Fokberen aangeboden 5
Luc michiels Zeer mooie en kwaliteits cavia flats Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 16
CS Dreamer Zeer mooi choco ch teddy beertje te koop Fokberen aangeboden 0
CaviastalDuffy VERKOCHT Prachtige zwart witte skinny zeug Eska, met een zeer mooi stamboom Fokzeugen aangeboden 0
Anita VERKOCHT Super mooie en zeer lieve gladhaar engels gekruind Slate bont zeug Fokzeugen aangeboden 2
Nanne Zeer mooi zalmagouti sheltie nestje geboren! Geboren 19
DesiRave Rianne bevallen van zeer mooi ukkies Geboren 27
Zeer mooie buitenhok met grote ren voor meerdere cavia's Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Twee zeer mooie en lieve CH Teddy beertjes Fokberen aangeboden 0
Zeer mooie choco bonte us teddy dame!!! Fokzeugen aangeboden 4
VERKOCHT Zeer mooie en rustige lieve 3 kleur Ch Teddy Beer Fokberen aangeboden 0
zeer mooie en lieve CH Teddy beer: choco.creme,wit Fokberen aangeboden 0
Fiep Zeer mooie caviaflat, 4 verdiepingen. Kleur beuken. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 21
Anita Zeer mooie Us Teddy Choco creme wit.. Fokberen aangeboden 4
esthercavia 2 zeer mooie zwarte gladhaar zeugen met een supermooie zwarte gladhaar beer te koop Fokkoppels aangeboden 0
Jaaa!!!! Minoes bevallen van een zeer mooie drieling!!! Geboren 16
Fiep Zeer mooi us teddy zwart rood wit beertje geboren:26-12-2011 met stamboom! Fokberen aangeboden 5
Zeer mooi bruin jong peruvian beertje!!!! Fokberen aangeboden 2
c.s.AlpaCasa zeer mooi Tessel driekleurbeertje Fokberen aangeboden 5
Zeer mooi choco wit us teddy beertje Fokberen aangeboden 3
Zeer mooi egaal choco us teddy beertje! Fokberen aangeboden 13
Zeer mooi Solid creme agouti met een vleugje wit. Fokzeugen aangeboden 2
in-dreams zeer mooi choco/creme/wit gladhaar td zeug Fokzeugen aangeboden 0
in-dreams zeer mooi ice lilac beertje Fokberen aangeboden 11
in-dreams 2 zeer mooie choco driekleur beertjes ( ECC ) Fokberen aangeboden 6
Lin87 Zeer mooie ch-teddy beer Fokberen aangeboden 4
Cs het 'Oudeland ' VERKOCHT Zeer mooie ch teddy zeug zwart creme Fokzeugen aangeboden 0
Rosa_ Zeer mooie cavianamen Algemeen 10
Mirjam125 VERKOCHT Zeer tof buitenhok Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 4
Mirjam125 VERKOCHT Buitenhok/ren zeer goede staat! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Eeyore Zeer ruime caviakooi te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Jolinkaapy Help zeer oogje Ziekten 6
Dory Zeer droge huid Ziekten 11
Romy Zeer ruime traliekooi te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 4
cs kalára VERKOCHT Zeer handtam beertje (4 mnd) en broertje (7 wkn) Knuffelcavia's aangeboden 1
Cavia met zeer pootje wil niet eten en is lethargisch Ziekten 7
Wilma1986 VERKOCHT Zeer lief ch teddy zeugje (lichte spoed) Knuffelcavia's aangeboden 10
LeonieMadelon Zeer bange bijtende cavia met nagels knippen. Gedrag en Verzorging 5
Koppeling (zeer dominante) zeug met gecastreerde beer verloopt niet goed bij thuiskomt Gedrag en Verzorging 4
tamaralover Lachduiven 1 jaar oud, zeer tam! Overige Dieren 1
linkeleonietje Cavia eet niet tot zeer weinig (Update: helaas overleden) Ziekten 17
TamaraMaria Zere mond - voel mee met Donna Babbelbox 19
CaviastalDuffy VERKOCHT Prachtige choco witte skinny zeug Emeline, met zeer goede stamboom Fokzeugen aangeboden 0
Jozefientje Zeer vroegrijp beertje Gedrag en Verzorging 4
Marjolein1989 VERKOCHT Zéér lief volwassen Chihuahua teefje Overige Dieren 8
Marjolein1989 AANGEBODEN Zeer lief Chihuahua langhaar reu met FCI Stamboom!! Overige Dieren 6
Rooska Kanarie vraag ZEER dringend Vragen over andere dieren 22
wwwer ECC 22-03 - ZEER BELANGRIJKE MEDEDELING! Shows 11
Een zeer charmante borstel magpie! Fokberen aangeboden 0

Vergelijkbare onderwerpen