• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Yana ook bevallen van 4 mooierds.

Status
Niet open voor verdere reacties.

anneke

Gast
Yana is gisteren bevallen van 5 babies, helaas lag er eentje dood. Ze heeft nog 4 over en eindelijk weer 2 zeugjes en 2 beertjes. Mooi verdeeld dus en ook mooi over de kleuren verdeeld.
De vader is Prince mijn safraan rexbeer. Het is Yana's eerste nestje en ze doet heel goed. 2 van de babies zijn best klein, maar ze doen het prima.
Ze woont samen met Xibara en haar 4 jongens en ik zag al de jongen nu bij iedereen wat drinken, ook de kleintjes :D. Het zijn allemaal gladharen en rexdragend. De beide beertjes zijn te reserveren, over de zeugjes en welke dan zou blijven denk ik nog na.
En hier zijn ze dan:
alle 4 15-5.jpg
Ze hadden niet zoveel zin in een groepsfoto...
vlnr lilac sable of wit zeugje, lilac safraan argente zeugje, lilac sable/wit beertje en lilac safraan argente beertje.
lila sable beertje rechts 15-05.jpglila sable beertje voor 15-05.jpg
Lilac sable of wit beertje RD, 60 gram
lilac safraan zeugje rechts 15-05.jpgzeugje lilac safraan voor.jpg
Lilac safraan argente zeugje RD, 65 gram
lilac sable zeugje links 15-05.jpglila sable zeugje links 15-05.jpg
Lilac sable of wit zeugje RD. 90 gram
lila safraan beertje rechts 15-5.jpg
Lilac safraan argente beertje, 84 gram.

Nog een foto van alle half broertjes en zusjes samen. De grotere babies zijn van Xibara en Prince en zijn op 4 mei geboren.
alle 8 op een rijtje.jpg
Helemaal rechts in het hoekje staat er ook nog eentje en zodra je je hand weghaalt krijg je dit...
alle 8 door elkaar 15-5.jpg
Chaos...gauw naar binnen naar de mama's!

alle 4 15-5.jpg lila sable beertje rechts 15-05.jpg lila sable beertje voor 15-05.jpg lilac safraan zeugje rechts 15-05.jpg zeugje lilac safraan voor.jpg lilac sable zeugje links 15-05.jpg lila sable zeugje links 15-05.jpg lila safraan beertje rechts 15-5.jpg alle 8 op een rijtje.jpg alle 8 door elkaar 15-5.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.