• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

wit donkeroog borstelbeertje

• Auteur Caviastal Lothlórien
  • Startdatum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geboren op 8 april en vast te reserveren. Beer, wit donkeroog borstel, 106 gram. Mist één lichaamsrozetje maar wel een mooi stevig ventje!
Ik heb er evt. een 2e beer als gezelschap bij.

Broer en zus samen:

Djeek

VIP
Lid
10 okt 2009
Reacties
1.199
Aantal Cavia's
6
Verdikke er is weer eens 1 sneller hoor!:icon_lol:

Lid
15 mei 2007
Reacties
4.267
Lisette het is een beer hoor....:icon_eek:
Nu mag ik vast wel Suarez houden/kopen....

anneke

Gast
Hahaha zou Lisette niet goed gekeken hebben of euh...gaat ze misschien mooie witte donkeroog borsteltjes fokken? Hij is ook wel erg leuk:icon_smile:

Lid
15 mei 2007
Reacties
4.267
Nou Anneke dan kan ze beter een zeugje nemen en een dekking bij mij halen...

Caviastal Lothlórien

Gast
Ik ben met Lisette in overleg of deze meneer zijn balletjes gaat inleveren ;)

eppo0001

VIP
Lid
4 nov 2009
Reacties
771
Aantal Cavia's
27
Dames, dames, ik ben in de ban van de vroegcastraatjes !
En Suarez is nog steeds niet te koop / geef .......... Jammer hè Jikke ?

Jiska heeft overigens ook nog niet geantwoord, dus misschien was iemand anders nog wel sneller !

Aaah, daar is Jiska nu, zie ik. Even kijken of ik al Pb heb.

Caviastal Lothlórien

Gast
Heb je mijn PB niet ontvangen? Mail anders even, als de PB het niet doet!

Lid
15 mei 2007
Reacties
4.267
Zit nou heel zielig te zijn Lisette ......

---------- Bericht toegevoegd om 12:08 ---------- Vorig bericht was van 12:07 ----------

Maar gun jou je vroeg castraatje wel hoor!

anneke

Gast
Hij is wel erg leuk! Kan me helemaal voorstellen dat je voor hem gevallen bent Lisette:)....ps je kids mogen niet meer hardop tellen zeker:icon_lol:

eppo0001

VIP
Lid
4 nov 2009
Reacties
771
Aantal Cavia's
27
Hij is wel erg leuk! Kan me helemaal voorstellen dat je voor hem gevallen bent Lisette:)....ps je kids mogen niet meer hardop tellen zeker:icon_lol:

Hij is leuk hè ?
Ach Anneke, het aantal blijft een beetje stabiel, ik had de afgelopen weken 3 doden te betreuren.

Caviastal Lothlórien

Gast
Dit beertje is t/m woensdag gereserveerd voor Lisette, in afwachting van mogelijk vervoer. Ik wil nl. wel écht 100% zeker weten dat dat vervoer rond is voor ik hem laat castreren, want dat is natuurlijk nogal onherroepelijk.
Lisette gaat dus nu aan een paar draadjes trekken in de hoop dat rond te krijgen :icon_wink:

Caviastal Lothlórien

Gast
Dit beertje is t/m woensdag gereserveerd voor Lisette, in afwachting van mogelijk vervoer. Ik wil nl. wel écht 100% zeker weten dat dat vervoer rond is :

Ondanks een extra dag toch geen vervoer rond, dus het ventje is bij deze alsnog weer te koop.

eppo0001

VIP
Lid
4 nov 2009
Reacties
771
Aantal Cavia's
27
Lieve Jiska, geen bericht betekent niet altijd afbericht ;)

Ik ben gisteren de hele dag op stap geweest met 2 vriendinnen van me, lekker shoppen in Alkmaar, en heb er geen seconde meer aan gedacht om je het antwoord van m'n andere vriendin te berichten :$

Ze vindt het prima om hem met een week of 5 mee te nemen voor me. Dus bij deze is het geregeld !

En nu fingers crossed dat je hem niet gisteravond laat aan iemand anders hebt beloofd......

Anita

VIP
Lid
8 feb 2007
Reacties
3.677
Website
combsalmonroyal.weebly.com
Aantal Cavia's
30

Ik ben gisteren de hele dag op stap geweest met 2 vriendinnen van me, lekker shoppen in Alkmaar, en heb er geen seconde meer aan gedacht om je het antwoord van m'n andere vriendin te berichten :$

Ze vindt het prima om hem met een week of 5 mee te nemen voor me. Dus bij deze is het geregeld !

En nu fingers crossed dat je hem niet gisteravond laat aan iemand anders hebt beloofd......

Oooh wat heb jij massel Listte (hihih) als ik niet twijfelde over noggie 2,tja onze noggie is eigenlijk niet vervangbaar ,vandaar mijn twijfel..

super dat het allemaal gelukt is kwa vervoer...

Caviastal Lothlórien

Gast

Nee, er was wel interesse maar die heb ik hem niet beloofd. Als jij je vriendin bereid hebt gevonden hem op te halen hebben we geen enkele belemmering meer en mag je hem reserveren! Mail je me nog even?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Furry Friends Forever Moeder en dochter cali US Teddy's Foto en Filmpjes 2
Caviahuis Dippies VERKOCHT CH-Teddy, Wit d.o. Knuffelcavia's aangeboden 0
Caviahuis Dippies VERKOCHT CH-Teddy, Wit d.o. Knuffelcavia's aangeboden 0
Annemieke_vb VERKOCHT Zwart buff wit Peruvian, donkeroog Fokberen aangeboden 1
Annemieke_vb VERKOCHT Choco buff wit Peruvian, donkeroog Fokberen aangeboden 1
Caafjes & Nijntjes VERKOCHT Wit donkeroog gladhaar beertje (overijssel) Fokberen aangeboden 1
Caafjes & Nijntjes VERKOCHT Wit donker oog gladhaar (overijssel Fokberen aangeboden 1
Cs Tuttebel Wit do, creme of buff gladhaar zeugje Fokzeugen gevraagd 3
Caviahuis Dippies Ch teddy creme of wit do Fokzeugen gevraagd 3
Nishada VERKOCHT Witte beer donkeroog gladhaar Fokberen aangeboden 1
Snuffelhonk Engelsgekruind beertje in wit donkeroog, creme , buff of rood Fokberen gevraagd 7
Gaby Weer uitbreiding in onze stalletje Foto en Filmpjes 5
Caafteam Derga Gladhaar wit d.o. mega-beertje geboren Geboren 13
Pjertje Gezocht: rood gladharige met witte kruin! Fokberen gevraagd 11
Zighenya VERKOCHT Wit DO beertje met stamboom Fokberen aangeboden 0
Anita VERKOCHT Borstel Wit d.o beertje Fokberen aangeboden 1
thijs VERKOCHT Fokgroep gladhaar wit donkeroog Fokkoppels aangeboden 2
Marjonnie VERKOCHT Goud-wit donkeroog US Teddy zeugje te koop Fokzeugen aangeboden 1
thijs VERKOCHT Gladhaar wit donker- & roodoog Fokberen aangeboden 1
Monique1971 VERKOCHT US Teddy wit donkeroog Fokberen aangeboden 0
thijs VERKOCHT Gladhaar / Engels gekr. wit rood- en donkeroog Fokzeugen aangeboden 7
Anita VERKOCHT Mooi en lief Wit.d.o Borstel zeugje Fokzeugen aangeboden 12
thijs VERKOCHT Engels gekruind wit R.O / gladhaar wit D.O. Fokberen aangeboden 0
thijs VERKOCHT Engels gekruind creme & Gladhaar wit donkeroog Fokzeugen aangeboden 3
Anita De 2 de generatie engeltjes van Noa zijn geboren !!Noa Little White Angel niet meer !! Geboren 51
thijs VERKOCHT Fokkoppel/groep wit rood- & donkeroog Fokkoppels aangeboden 1
thijs Engels gekruind wit donkeroog Fokberen aangeboden 2
thijs Gladhaar & Engels gekruind: Wit donkeroog Fokberen aangeboden 0
wit donkeroog coronet beer (DR) Fokberen aangeboden 1
thijs Cavia gladhaar - Wit donkeroog Fokberen aangeboden 0
caviastal hilton Lief wit donkeroog borstelmixje mag verhuizen(ECC is mogelijk) Knuffelcavia's aangeboden 31
CaviaHomeMara Wit donkeroog borstel mannetje (GERESERVEERD) Fokberen aangeboden 18
Kans op wit do? Genetica en erfelijkheidsleer 20
yarmilla2 VERKOCHT US Teddy Wit (d.o) uit Zilver Agouti-Bont lijn Fokberen aangeboden 0
Bootje Wit donkeroog zeugje gezocht (US Teddy of gladhaar) Fokzeugen gevraagd 9
Mihbol Welk soort wit donkeroog heb ik? Genetica en erfelijkheidsleer 5
Mihbol Prachtig stevig wit donkeroog gladhaar tdd beertje Fokberen aangeboden 5
Sharon.C Pigment wit donkeroog Rassen en Kleurslagen 7
d-nice Hoeraaa Jencka bevallen van 3 meisjes, sheltie wit donkeroog!! Geboren 19
colliewife Wit donkeroog engels gekruind gladhaar kan mee naar Aalten. Fokberen aangeboden 5
colliewife wit donkeroog ..... Genetica en erfelijkheidsleer 4
Les petits amis witte langhaar donkeroog. Fokzeugen gevraagd 3
Kate witte donkeroog gladhaar Fokberen aangeboden 0
Mayana Wit donkeroog uit zilveragouti x zilveragouti(bont) Genetica en erfelijkheidsleer 5
Mayana Kai, wit donkeroog US Teddy beertje Fokberen aangeboden 5
combinatie combination dalmation de gezusters wit donkeroog borstels zijn mama Geboren 17
VERKOCHT Twee CH beertjes wit donkeroog Fokberen aangeboden 0
Witte Lunkarya beer gezocht, rood en donkeroog! Fokberen gevraagd 5
Serina witte donker oog US teddy's alvast te reserveren Fokzeugen aangeboden 78
caviastalLothian US Teddy wit donkeroog meisje Fokzeugen aangeboden 0

Vergelijkbare onderwerpen