• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

wij zoeken een us teddy zeugje die rond 20 augustus 4 weken oud is

Status
Niet open voor verdere reacties.

donder44

Ervaren
Lid
19 nov 2011
Reacties
1.285
Aantal Cavia's
3
Wij hebben een mooie caviavilla in de woonkamer met 2 zeugen van oktober/november 2011 Na de zomervakantie (rond 20 augustus )willen wij graag een babyzeugje erbij van het ras US teddy in de kleur; choco/creme of magpie zilveragouti of iets met choco/buff en donkere ogen eigenlijk een beetje zoals de caafjes van Kaatje hier op dit forum.
Verwacht jij nog een nestje die aan onze wensen zou kunnen voldoen en die dan tegen die tijd ongeveer 4 weken oud zijn toevallig?
Graag in de omgeving van Utrecht of maximaal een half uurtje rijden.
Laat het me even weten !
groetjes Miranda

mamacavia

Zeer ervaren
Lid
7 mei 2011
Reacties
1.809
Ben ik nu fout of kan dit niet? Als ik reken kom ik op geboorte rond 20 juli en dan zouden de kleintjes nu nog moeten gemaakt worden of een zeugje is pas zwanger en de fokker weet dat nog niet.

Verbeter mij als ik fout ben, want ik maak een zware periode door

Lid
22 apr 2010
Reacties
1.844
Website
caviastalporcellino.webklik.nl
Aantal Cavia's
10
denk ook dat het met vakanties een lastige periode is.
ik plan ook of voor of juist na de vakantie.
maar goed dat er al wel een balletje opgegooit word

Baby Bear

Gast
Ik verwacht wel nestjes en wil ze best hier houden voor mensen tot na hun vakantie dus vakantie of niet maakt mij niks uit...
maar ik werk wel met een wachtlijst, ik zou zeggen kijk eens op mijn website en als je wilt kun je op de lijst, de meeste staan op de lijst voor een Gladhaar en of gekruind caafje ;-)

Fiep

Ervaren
Lid
14 mrt 2011
Reacties
213
Ik heb tegen die tijd als het meezit wel wat nestjes;-)
Anders kijk je even op mijn site:)

alma

Gast
Waar wonen jullie? De moeder van Kaatje's kleintjes komt van mij af namelijk :) Ik heb rond die tijd dat ze geboren moeten worden 3 nesten geplant, waarin ik bij 2 enkel zwart rood wit, rood wit en bij de ander misschien ook choco combinaties :D. Wie weet is het wat?

Anders stuur gerust ene PB of mail met vragen: caviastaldiksie@live.nl.

Succes!

donder44

Ervaren
Lid
19 nov 2011
Reacties
1.285
Aantal Cavia's
3
mamacavia je hebt gelijk hoor ,daarom is het ook een beetje moeilijk haha ze moeten eigenlijk nog gedekt worden en dan hopen dat er eind Juli een mooi zeugje uit rolt 4 weken bij mams zitten en dan eind augustus naar mij toe ?
Heb ik goed gerekend of zit ik niet goed dames ?
Alma vanmorgen toevallig op je site zitten kijken ,erg leuke en mooie dieren !
Fiep ik woon naast Utrecht in Houten west beemster klinkt erg ver weg waar ligt dat ?
Babybear ook erg mooie dieren maar echt te ver weg ,ik ben geen fokker maar heb ze puur als knuffel dan is doetinchem wel een dik uur rijden.
Etje halverwege rijden kan inderdaad ook een optie zijn ,gefeliciteerd met je"verse " nestje trouwens !
Ik houd jullie geboorte's en dekkingen allemaal in de gaten dames.

Baby Bear

Gast
Wij komen ook regelmatig in utrecht dus vervoer is nooit een probleem!

Kaatje64

Gast
Ze zoekt eigenlijk zoiets moois als Liënne.

donder44

Ervaren
Lid
19 nov 2011
Reacties
1.285
Aantal Cavia's
3
oh dat is fijn om te weten baby bear !
Ik ben erg weg van je zeugje Quiny dit soort kleur zoek ik Armani is ook erg mooi die zullen vast mooie kleintjes krijgen ,wat vermoed je dat hier uit kan komen een beetje zoals mama of komt het donkere van armani sterker naar voren ? ik ben een leek hoor dus niet vreemd opkijken als ik hele rare dingen vraag :icon_rolleyes:
Verwacht je hier eind juli een nestje uit toevallig ?

---------- Bericht toegevoegd om 12:48 ---------- Vorig bericht was van 12:47 ----------

kaatje ik ben helemaal in love ..liënne zucht tis net een klein hondje ..

Baby Bear

Gast
Lienne is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik verwacht er inderdaad 3 kleur uit tzt

Osie Dosie en Dumpy

Gast
Westbeemster ligt bij Graft en De Rijp.:D Zeg maar in de driehoek tussen Purmerend, Hoorn en Alkmaar

Kaatje64

Gast
Lienne is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ja en ik was nummer 3 op de wachtlijst :p
Ik ga haar dus of gewoon achterover drukken en zeggen dat ik haar per ongeluk kwijt ben of morgen gewoon netjes naar huis brengen.

donder44

Ervaren
Lid
19 nov 2011
Reacties
1.285
Aantal Cavia's
3
weet je wat het probleem is kaatje ,ik ga 2x met vakantie dit jaar 1 keer 1 weekje in juli en 13 dagen in augustus,ik heb bij caviastal pebbles vakantieopvang geregeld voor 2 cavia's ze gaan dan in mijn 1 meter kooi daar met fakantsie(zoals mijn man het noemt als hij namens de cavia's spreekt (momunteel sein wij met fakantsie,in nootvallen moet sje mein baasje opbjellen wan wij sein in cjumborg fakantsie vjieren):icon_lol:
Als het aan ons ligt halen we Liënne vandaag nog op maar ik wil geen 3 cavia's in een meterkooi doen ,thuis heb ik een caviavilla in de woonkamer waar ze genoeg ruimte hebben met zijn 3en maar in die kooi dat vind ik niet kunnen.'
Om nou Liënne pas te halen na 20 augustus vind ik zelf erg jammer dan mis ik de hele babytijd en die is juist zo leuk ..
eigenlijk heb ik gewoon een luxeprobleem haha

Kaatje64

Gast
Liënne is ook niet te halen hoor. Die heeft al een hele lieve baas, daarna komt er nog een gegadigde en dan ben ik als derde keus aan de beurt. Na mij hebben al meerdere mensen een bod op haar gedaan dus......helaas.

donder44

Ervaren
Lid
19 nov 2011
Reacties
1.285
Aantal Cavia's
3
ow zit dat zo haha gelukkig maar dan is het voor mij makkelijker ,dan is ze gewoon niet te koop .
Maar volgens mij begrijp ik het niet goed hoe komt liënne dan bij jou in het resort terecht als jij haar baasje niet bent ?
(ik ben niet blond ben gewoon niet slim haha)

Kaatje64

Gast
Ik heb een Kraam Resort en elke keer een zeug met kleintjes van een fokker. 4 weken lang verzorg ik ze en dan gaan ze weer terug naar huis. Fokkers boeken bij mij dus een plek voor een luxe kraamtijd.

Osie Dosie en Dumpy

Gast
En zo kun je dus genieten van rondspringende kleintjes zonder zelf de eigenaar te zijn. :D

pebbles

Expert
Lid
7 dec 2008
Reacties
575
Website
www.caviastalpebbles.webs.com
Aantal Cavia's
6
Jouw caafjes komen al bij mij in pension. je zou je ook op de mailinglijst kunnen zetten voor een zeugje van thierry en lieke. Deze zitten al een tijdje bij elkaar. En eens wordt ze wel een keer zwanger.
Maar wat voor kleur daar uit zal komen is vrij divers. Dat is dus afwachten.

donder44

Ervaren
Lid
19 nov 2011
Reacties
1.285
Aantal Cavia's
3
nou dat was eigenlijk waar ik op hoopte ,dat ik dan 3 ipv 2 zeugjes mee naar huis zou nemen en ze bij jou al kennis zouden maken.
Maar ik dacht omdat deze 2 al een tijdje samen zijn dat ze elk moment kon bevallen en dan natuurlijk dus niet gelijk weer zwanger kon worden maar lieke is dus nog niet zwanger ?
Omdat deze 2 eigenlijk het enige koppeltje is waar ik graag een jong van zou krijgen heb ik dus niet verder doorgevraagd aan jou.
Het zou mij mooi uitkomen als ze nog niet zwanger is maar dat nu wel wordt haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Was&beer Wij zoeken een lief klein CH teddy zeugje Fokzeugen gevraagd 5
Wij zoeken een lief baasje, goud/goudwit agouti us teddy beertjes Fokberen aangeboden 8
anne67 Wij zijn op zoek naar een caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
anne67 Wij zoeken een lief koppeltje Knuffelcavia's gevraagd 8
DaeJoni Wij zoeken een fokker uit België Algemeen 21
Jessicavia VERKOCHT Wij zoeken allemaaaaal een baasje.. Opvangcavia's aangeboden 48
Jessicavia VERKOCHT Wij zoeken een baasje! Opvangcavia's aangeboden 7
Cavia home Timberly Wij zoeken nog een huisje! Knuffelcavia's aangeboden 9
combinatie combination dalmation Wat zoeken wij nog voor de Lenteshow ? Shows 2
Charlotje Wij zijn sinds vandaag nieuw lid op jullie forum! 😎 Voorstellen 7
BrunoMoos Wij zijn Bruno en Moos, twee jonge cavia’s met schimmelplekjes. Voorstellen 9
Beertje-Brosje-Saartje wij zijn Beertje Brosje en Saartje Voorstellen 10
Mama-Lynn Hallo, wij zijn... Voorstellen 7
Furry Friends Forever Wij lijken er 1 te hebben, goud california lilac Foto en Filmpjes 6
Fleurtje & Bubbels Vandaag worden wij 6 maand ! 😎 Foto en Filmpjes 9
Marions6415 Wij zijn nieuw! Voorstellen 12
JenM_A Wij stellen ons voor Voorstellen 8
Daann Cavia's met beter haar dan wij meiden ooit zullen hebben Algemeen 5
Veerle Verelst Hoi, wij zijn cavia-liefhebbers uit België Voorstellen 2
Neeltje Dit zijn wij :) Voorstellen 14
Nishada Hallo!.. wij zijn...... Voorstellen 3
Eindelijk zijn wij niet meer cavialoos Foto en Filmpjes 11
puck&holly Dit zijn wij... Voorstellen 9
DeF GEVONDEN Iwi & Puck: wij willen vrede! (castraat gezocht) Castraat gevraagd 2
suzannah Wij willen ons nog voorstellen! Voorstellen 8
Susan IN UITVOERING Wat eten we vandaag... Babbelbox 4310
Ronald Met trots presenteren wij... Technische forum vragen van leden 46
Wie wij zijn?... Voorstellen 9
Sienenmaria Wie zijn wij/ik? Voorstellen 11
Caro&Nacho Hallo, wij zijn Wokkel & Nacho! Voorstellen 9
Donnie en Darko Wij zijn Donnie, Darko, en Marije Voorstellen 7
Daann Wij wensen jullie een mooi Caviajaar! Algemeen 4
JoelBaka Project Harley: Wij willen een vent! Algemeen 43
Mr. Bohannon Nou dan wij ook maar even Voorstellen 14
Dory Wij houden van hooi! Foto en Filmpjes 6
Spruitje Wij als gezinnetje Foto en Filmpjes 15
Wilma1986 Ook wij gaan bouwen! Update Huisvesting 18
Even voorstellen. Mijn naam is Freddy. Wij hebben een skinny cavia, Voorstellen 14
saskiakoetje Wij stellen ons even voor! Voorstellen 15
Vicky&Holly Wij zijn moe.. Foto en Filmpjes 6
sylviaj Voorstellen, Wij, skinny cavia lovers, zijn nieuw hier! Voorstellen 14
lavenderlily Met blijdschap geven wij kennis..... Geboren 22
pluisje Wij staan achter Oranje! Foto en Filmpjes 17
Wij hebben een nieuwe ren! Foto en Filmpjes 13
Caviastal Marieke Wij hebben ook paaseieren gezocht! Foto en Filmpjes 12
Sterre1 Wij lijken op elkaar Foto en Filmpjes 8
Shariv Wij vinden elkaar zo lief!! Kusje! Foto en Filmpjes 7
marieannejeff Wij willen ons ook eventjes voorstellen Voorstellen 28
-Nina- Eerlijk zullen wij alles delen..... Foto en Filmpjes 21
Wij worden cuys! Foto en Filmpjes 12