• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Wie kan helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karin75

Gevorderd
Lid
22 jan 2012
Reacties
209
Zoals de meesten al hebben kunnen lezen ben ik op zoek geweest naar een DA in het Noorden die vroeg castreerd vanaf 3/3,5 week.
Nu heb ik er eentje gevonden.
Een andere heeft het 1x op verzoek van een fokker gedaan maar vond het te lang duren en is er dus ook mee gestopt.
Nu weet ik inmiddels via forumleden dat er DA's verder in het land zijn die het ook doen.

Nu ben ik zo straks teruggebeld door de DA of ik de namen weet van die DA's zodat hij kan overleggen i.o.d. om het vroegcastreren beter onder de knie te krijgen. (had hem gezegd dat ik via een forum had gehoord dat er wel DA's zijn die die ingreep uitvoeren)

Zouden diegene die ervaring hebben met vroegcastraten hun DA willen doormailen zodat ik het ook weer kan terugkoppelen?

Bedankt alvast!

Status
Niet open voor verdere reacties.