Wel of niet mee op vakantie?

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door Laurajimlex, 28 jul 2016.

1. Laurajimlex

Laurajimlex Beginnend

Lid:
    15 apr 2015
    Pluimen:
    45
    Aantal Cavia's:
    2
    Ik ga binnenkort een midweekje naar centerparcs (2 uur rijden) . Ik kan de cavia's naar mijn ouders brengen, maar daar gaan ze niet zovaak hun hok uit als ze gewend zijn en mijn ouders hebben een kat en hond die nogal aanwezig is en dat zijn ze niet gewend. Ze waren vorig jaar nog erg schuw en bang en het gaat nu zo goed ik merk nog steeds verbetering en ik denk dat als ik ze naar mijn ouders breng dat ze daar wel stress van krijgen omdat de thuissituatie anders en drukker is dan bij ons. Ik zat te denken waarom neem ik ze niet gewoon mee. De auto rit is even vervelend, maar ik heb een goede reismand voor ze en als ze daar zijn dan zitten ze gewoon rustig in een huisje met mij en mijn vriend zoals ze zijn gewend. In beide situaties gaat hun eigen kooi mee dus dat is sowieso vertrouwd. Wat zouden jullie doen en wat zijn jullie ervaringen met cavia's meenemen op vakantie? Alvast bedankt. Groetjes Laura

2. Log in of registreer je om de geplaatste 8 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - vakantie
  1. Ronald
    Reacties:
    1
    Bekeken:
    102
  2. Daann
    Reacties:
    1
    Bekeken:
    97