Wat vraagjes over mijn mannen...

Discussie in 'Gedrag en Verzorging' op www.caviaforum.nl gestart door gabbertje63, 28 jul 2012.

1. gabbertje63

gabbertje63 Liefhebber

Lid:
    12 dec 2010
    Pluimen:
    44
    Hoi allemaal,

ten eerste weet ik niet hoe ik de titel moet noemen dus heb ik maar ''Wat vraagjes over mijn mannen'' :p

1. Bello maakt wellis een raar geluid... Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven! :icon_rolleyes: Dat is altijd als die aan het eten is, net alsof die zich verslikt. Ik heb dit eigelijk nog nooit gehoord en weet niet zeker of ik me druk hier om moet maken? Het is wel een hebbertje met het eten vandaar. :icon_lol:

2. En daarnaast, controleer ik de cavia's regelmatig of ik wat raar zie/ kan vinden. Bello en hercules hebben vaak in hun anus (weet niet of ik het zo mag/moet noemen?:$) een stukje zaagsel, of een ''stokje'' hooi zitten. Ik haal dit er gewoon uit omdat dit eruit steekt. Maar kan dit nou schadelijk zijn?
    Dit is ook de reden dat ik over wil stappen naar vetbedden, want het lijkt me niet echt prettig voor ze! :icon_rolleyes:

3. De nageltjes van ze zijn nu echt te scherp. Ik wil ze graag zelf knippen. Maar ik ben écht zó bang dat ik tever afknip. Als dit zou gebeuren, en het gaat bloeden, hoe verhelp je dat dan?

Groetjes manuela! :D

2. Log in of registreer je om de geplaatste 3 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media