Wat een vieze bedoening!

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door mamacavia, 11 jul 2012.

1. mamacavia

mamacavia Professioneel

Lid:
    7 mei 2011
    Pluimen:
    1.809
    Gisteren kwam ik op Kapaza een zaak tegen die ontzettend veel hokken verkoopt tegen werkelijk dumpprijzen. Ik daar dus naar toe, het is enkele dorpen verder.
    Een woonhuis, met een erf erbij, volgepropt met hokken, sommige de mooiste die ik ooit zag. Ook hele aparte kunststoffen verblijven voor kippen (denk ik).
    Ze hadden ook een schuurtje waar ze wat kleine dieren verkochten, eendjes, kuikens...en cavia's. Nu, ik hoor hier dikwijls bezwaren tegen cavia's in glazen bakken in dierenwinkels, maar wat ik hier zag leek wel honderd jaar terug. Ranzige verblijven, een wirwar van hokken, alles door elkaar gepropt, 15 cavia's in een traliehok van 80x40 en de stank, zo'n stank heb ik nog nooit meegemaakt, ik moest bijna overgeven en ben snel weer buiten gegaan. Doe mij dan maar nette glazen bakken!

Ik heb onmiddellijk een mailtje gestuurd hoe afschuwelijk ik dit vond (ja laf, durfde ter plekke er niks van zeggen) en kreeg dit antwoord

2 keer per dag proper? Daar geloof ik dus niks van, dit was een stank van hokken die al weken niet ververst waren.
    Jammer dat er in Vlaanderen niet zoiets als dierentoezicht bestaat, of misschien wel, maar die toen tegen zoiets helaas niet veel denk ik.

2. Log in of registreer je om de geplaatste 21 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - vieze bedoening
  1. ruuubey
    Reacties:
    5
    Bekeken:
    270

Sociale Media