waarom nou toch?

Discussie in 'Ziekten' op www.caviaforum.nl gestart door Khydra, 10 jul 2012.

1. Khydra

Khydra VIP

Lid:
    21 mei 2010
    Pluimen:
    2.435
    Aantal Cavia's:
    45
    Mooie Blesi is al weken aan het tobben met niet willen eten, wat leek te berusten op een kaakabces. Hij kanpte niet op, foto's gemaakt: geen aantasting van bot of kiezen. Dus ik had weer hoop. Vorige week ging het abces open, maar er kwam niet veel uit en zondag zag ik dat de wond necrotisch werd. Behandeld met honingzalf en vanmorgen de DA gebeld. Die vond het wel meevallen, hij ook al een beetje twijfels over het abces, maar dit zou ook goed kunnen komen,de rommel kon er nu uit en hij is nog jong en sterk. Hij zag het wel zitten,dus ik weer hoop. Nu zie ik vanavond ineens dat de hele kaak scheef staat, de voortanden staan naast elkaar en zijn kaak wil ook bijna niet meer vanelkaar :'(
    Ik heb nu alle hoop verloren, de DA was er niet meer, maar ik weet al hoe dit eindigt :'( Wéér een die ik niet heb kunnen redden.
    Waarom nou toch? Bij een ander geneest een abces en bij mij .....
    Ik wil zo graag gelukkig zijn met mijn dieren, waarom is me dit toch niet gegund? Ik heb er ook geen zin meer in

2. Log in of registreer je om de geplaatste 12 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - waarom toch
  1. Egni
    Reacties:
    8
    Bekeken:
    193
  2. CathyRolf
    Reacties:
    58
    Bekeken:
    1.053