Waarom makkelijk als het ook heel moeilijk kan?? En de nieuwe groepssamenstelling!

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door Pientuttelien, 28 jul 2012.

1. Pientuttelien

Pientuttelien Ervaren

Lid:
    27 jul 2012
    Pluimen:
    1.040
    Aantal Cavia's:
    4
    Sinds woensdag (25 juli) heb ik drie dames uit de opvang gehaald. Ze vermaken zich kostelijk, kijken hun ogen uit naar de omvang van de flat (rennennnn) en leren zelfs traplopen (een lift was een goede tweede, maar trap leren lopen gaat makkelijker dan op een knopje leren drukken....)

Puck, een prachtige kuifcaaf (a la Elvis) vond het drinkflesje al snel.... En toen.... ging ze op haar rug liggen om te drinken :icon_lol:
    2012-07-25 23.

Vandaag heb ik de nieuwe groepssamenstelling (scrabble woord jeetje) maar eens op de gevoelige plaat vast gelegd.
    Dit viel nog niet mee... Mijn lieftallige assistent (vriendlief) was niet thuis en ik kon het gespuis dus zelf in het gareel houden, terwijl ik met de andere hand de camera stil probeerde te houden zodat ze er scherp op kwamen.... Aargh... het kostte me meer dan tien pogingen en een flink aantal "niet doen", "ga terug", "blijf zitten", "luister nou eens" etc.... Mijn juffen kwaliteiten waren echter niet voldoende aanwezig om de caafjes te laten luisteren, TOTDAT ik deze foto kon schieten en bewerken op de pc... Ik vind het een geslaagde poging.... Jullie mening?? :D
    2012-07-28 collage.

2012-07-25 23. 2012-07-28 collage.

• Pluimen Pluimen x 18
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 10 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media