Voerbakwerpen

Discussie in 'Gedrag en Verzorging' op www.caviaforum.nl gestart door Konaapje, 17 mrt 2017.

1. Konaapje

Konaapje Beginnend

Lid:
    17 okt 2016
    Pluimen:
    3
    Aantal Cavia's:
    3
    Hey allemaal,

Sinds een week of twee gooien mijn groentemonstertjes constant hun voerbak om, de laatste paar dagen zelfs meerdere keren op een dag. Elke keer als ik 's morgens voor het eerst bij ze kom kijken dan ligt dat ding weer ondersteboven in een hoek :sweat:

Ik vraag me af waar het ineens vandaan zou kunnen komen? Ik weet ook niet wie van de drie de dader is, of dat ze het allemaal doen. Het gebeurt echt alleen als ik even niet in de buurt ben. Is het een soort van protest, of vervelen ze zich misschien? Of zou het Lola haar puberfase zijn (ze is nu vijf maanden oud)?

In elk geval ga ik vandaag of morgen naar de dierenwinkel om een nieuwe, zwaardere bak te halen, want strenge preken zoals 'moest dat nou?', 'wat vinden jullie daar zelf nou van' en 'jullie zijn een stelletje zwijnen' hebben tot nu toe geen effect gehad :p

Cheers!

2. Log in of registreer je om de geplaatste 6 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Sociale Media