Viënn, US Teddy zwart rood wit knuffel

Discussie in 'Zeugen aangeboden' op www.caviaforum.nl gestart door alma, 8 jul 2012.

Niet open voor verdere reacties.
  1. alma

alma Gast

Lang twijfelen... dit prachtige meisje is hier geboren op 27 februari. Prachtig als ze is, heerlijk karakter; lief op schoot en in de groep weet ze haar mannetje wel te staan.

Viënn zou ik het liefste houden, gewoon omdat ze ZO leuk is. Echter, Viënn heeft een verhaal, als kleintje kreeg ze schurft na weken behandelen was ze er vanaf maar wel een enorme groeiachterstand. Schrik niet, resultaat vandaag de dag weegt ze 456 gram. Ze is super energiek en gezond, heeft al maandan geen schurf meer gehad maar het gewicht is wel het gevolg. Nu heeft ze ook een hap uit haar oor (wat haar zeker niet minder lief maakt) maar hiermee is de kans om haar ooit te showen ook afgenomen.

En daar sta je als fokker dan; wat kies je dan? Er komen nog wat nestjes aan. Wat mij tot de keuze brengt een knuffel huisje te zoeken, het heeft totaal geen haast dus als er vakantie tussen zit, prima. Ze zou de fok later in kunnen maar ik zeg eerlijk ik betwijfel of ze het gewicht gaat halen.

Ze is een eigenfokje (6e generatie Diksie) uit Ovide x Roek.

Foto's met nog complete oren (foto's zijn een weekje oud):

Andere kant, oude foto

2. Log in of registreer je om de geplaatste 9 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Niet open voor verdere reacties.

Sociale Media