• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Vervoer vanuit Duitsland?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadia

Ervaren
Lid
14 okt 2007
Reacties
709
Aantal Cavia's
0
Hallo allemaal,
ik weet niet of het hier goed staat. Mijn volwassen Lunk beer is afgelopen vrijdag plots overleden. Nu heb ik net 2 kleine Lunk meiden uit Duitsland laten komen per transport. De bedoeling was om zo nu en dan een nestje te fokken puur hobbymatig maar met goede ouder dieren.
Nu heb ik nog een volwassen persuuf beer zitten, die nu alleen zit (hij kan niet bij de baby lunk dames), ik wil z.s.m. een mooie jonge Lunk beer uit Duitsland halen (heb er al een op het oog). Nu was mijn vraag of jullie een goedkope en betrouwbare vervoer service weten? Ik heb de laatste keer namelijk 65 eureo betaald, en dat wordt mij voor 1 beer iets te gortig. Een oplossing zou kunnen zijn als iemand ook een beer/zeug daar 'mee zou bestellen', waardoor de transportkosten lager blijven/gedeeld kunnen worden. Misschien weten jullie nog goede tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.