• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Vervoer aangeboden van Zuid Holland naar Groningen en vice versa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirj@m

Ervaren
Lid
17 aug 2011
Reacties
517
Website
vanpiepenstein.weebly.com
Hoi allemaal,

Op zaterdag 19 mei ga ik naar mijn oma in Drachten en ook even kort naar een vriendin in Groningen.
Mochten er mensen zijn die een vervoerslijntje zoeken van Zuid Holland naar daar of andersom, dan kan ik daar dus wel bij helpen.

Enige voorwaarde is wel dat de caaf dan precies op het moment dat ik daar ben moet worden opgehaald want ik kan ze niet achterlaten bij mijn oma. Voor Groningen kan ik dat eventueel nog wel vragen aan die vriendin maar dan nog moet de caaf wel echt dezelfde dag worden opgehaald.

Ik hoor het wel!

Groetjes,
Mirjam

Edit: mijn oma viert haar verjaardag op locatie, dus ik ga niet naar Drachten maar naar Beetsterzwaag (Lauswold).

Djeek

VIP
Lid
10 okt 2009
Reacties
1.199
Aantal Cavia's
6
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Caviastal Un Allegra Vervoer aangeboden!!! Sneek - zuid Holland! Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Elmo0w AANGEBODEN Vervoer aangeboden Mill - Dordrecht Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Mayana Vervoer aangeboden op de route Ede - Exloo - Oldsambt 1 februari as. en vise versa Vervoer aangeboden / gevraagd 3
Ella s vervoer aangeboden gent - dusseldorf Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Knaagdieren opvang Wind Whistler Vervoer aangeboden: Antwerpen, West- en Oost-Vlaanderen Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Khydra vervoer aangeboden Harderwijk-Bakkeveen Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Hedense Cavia Midgaard Vervoer aangeboden NH-Weinigerode Duitsland Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Mayana Vervoer aangeboden Stichting Cavia Bakkeveen -> Scheemda (nabij Winschoten) Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Mayana AANGEBODEN Vervoer aangeboden Bakkeveen -> Ede Vervoer aangeboden / gevraagd 7
Mayana Vervoer aangeboden castratie van beren bij Stichting Bakkeveen op 14 december as. Vervoer aangeboden / gevraagd 29
Leilany Aangeboden vervoer Aalst België - Rotterdam Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Wendyh6 Vervoer aangeboden. Vervoer aangeboden / gevraagd 0
kitten Zaterdag aangeboden vervoer en castratie Bakkeveen! Vervoer aangeboden / gevraagd 14
Mayana Vervoer aangeboden vanaf Ede naar Tiel of van Tiel naar Ede op 16 februari Vervoer aangeboden / gevraagd 3
Nina1986 Vervoer aangeboden van Bergen op Zoom richting Champion Show 19 januari Vervoer aangeboden / gevraagd 0
shari vervoer aangeboden. Vervoer aangeboden / gevraagd 0
indy's caviastalletje vervoer aangeboden, zeewolde,zaltbommel naar belgie Vervoer aangeboden / gevraagd 2
Nanoe Vervoer aangeboden Maarssen-Roermond-Eindhoven-Maarssen Vervoer aangeboden / gevraagd 1
CaviastalSytske Vervoer aangeboden friesland (Dokkum) - Winterswijk 2e kerstdag Vervoer aangeboden / gevraagd 0
CS Dreamer Vervoer aangeboden Zwolle- Zeewolde- Hazerwoude dorpHal Vervoer aangeboden / gevraagd 0
de Caviakolonie vervoer aangeboden Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Vervoer aangeboden van Apeldoorn naar Houten (exoknaag op 2 december) Vervoer aangeboden / gevraagd 2
thijs Vervoer aangeboden van Europashow Leipzig, Duitsland naar Nederland Vervoer aangeboden / gevraagd 0
vervoer aangeboden ECC naar HEEG (FR) Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Plukje222 Vervoer aangeboden ECC Meppel en omstreken. Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Vervoer aangeboden Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Caviastal Genieta vervoer aangeboden Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Vervoer aangeboden: de Cavia-express Vervoer aangeboden / gevraagd 90
Caviastal Genieta van ECC naar Zoetermeer vervoer aangeboden Babbelbox 0
Vervoer aangeboden van Apeldoorn naar ECC Dordrecht. Vervoer aangeboden / gevraagd 5
tony Vervoer aangeboden van Tilburg naar de ECC en terug Vervoer aangeboden / gevraagd 1
Jellie Vervoer aangeboden om Hugho naar de ECC te brengen! Vervoer aangeboden / gevraagd 21
vervoer aangeboden Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Hittepit Vervoer aangeboden: Zoetermeer/Gouda/Den Haag/Rotterdam/Bunnik Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Khaleesi GEVRAAGD Vervoer Nijmegen naar Someren. Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Monique1971 OPGELOST Vervoer gevraagd van Eeklo (Belgie) richting Oss. Vervoer aangeboden / gevraagd 5
Caviahuis Dippies Vervoer ideeën Vervoer aangeboden / gevraagd 2
Femke 82 Vervoer van België naar Reuver of ergens anders richting Limburg Vervoer aangeboden / gevraagd 1
Cs chinlon Vervoer van Ede naar Rotterdam Vervoer aangeboden / gevraagd 1
Femke 82 Vervoer van Assen naar Nijmegen of Oss Vervoer aangeboden / gevraagd 5
Femke 82 Vervoer van Assen naar Reuver (Limburg) Vervoer aangeboden / gevraagd 1
Chantal klavertjes Vervoer gezocht Julianadorp/Rotterdam Vervoer aangeboden / gevraagd 16
SonjaHMD@ AANGEBODEN Dierentaxiservice Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Caviastal_Absalom GEVRAAGD Vervoer gezocht van Essen (Duitsland) naar Nederland (liefst Noorden, maar alles is mooi meegenomen) Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Cs Tuttebel GEVRAAGD Vervoer gezocht van uit Traben-Trarbach (D) Vervoer aangeboden / gevraagd 1
Marjonnie OPGELOST Vervoer gezocht Oss-Espel Vervoer aangeboden / gevraagd 1
kiara OPGELOST Eventueel vervoer voor caafs as zaterdag Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Cavia-baasje OPGELOST Vervoer van Nieuw Vennep naar Tilburg of omgeving Vervoer aangeboden / gevraagd 11
Caviastal_Absalom GEVRAAGD Vervoer van Veghel (NB) richting Oldekerk (Groningen) Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Gaby OPGELOST Vervoer gezocht Waalwijk naar Tiel 30 April Vervoer aangeboden / gevraagd 0

Vergelijkbare onderwerpen