Vervoer aangeboden: de Cavia-express

Discussie in 'Vervoer aangeboden / gevraagd' op www.caviaforum.nl gestart door CS Jewelz, 24 jul 2012.

Niet open voor verdere reacties.
  1. CS Jewelz

CS Jewelz Gast

Mijn jongste zoontje is dol op reizen met de trein. Liefst stapt hij de hele dag van de ene trein in de andere.
    Deze vakantie wil ik dat dan ook eens een dagje met hem gaan doen... maar de hele dag doelloos van de ene trein in de andere overstappen vind ik zelf nou ook weer niet alles...
    Dus heb ik een doel bedacht, we gaan cavia's vervoeren van het ene station naar het andere!

Zoek je dus vervoer voor een gekochte of verkochte cavia en je bent in de gelegenheid om hem op het voor jou dichtstbijzijnde station af te geven of op te halen, dan is dit je kans.
    Het maakt niet uit hoe ver we moeten reizen, als het maar binnen Nederland is.
    Per 'levering' vraag ik 10 euro. Met de huidige benzineprijzen kun je daar zelf niet voor gaan rijden, toch? ;).

Welke dag we gaan reizen, laten we nog even af hangen van de reacties die er komen. We proberen een dag te prikken waarop we zo veel mogelijk mensen kunnen helpen.
    Wel zal het binnen nu en 2 weken gaan gebeuren en op zijn vroegst aanstaande zaterdag.

Zoek je vervoer en lijkt dit je wel wat? Stuur me even een pb'tje, zo dat we verder kunnen overleggen over hoe en wat :)

• Pluimen Pluimen x 24
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 90 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Niet open voor verdere reacties.

Sociale Media