Vakantie dilemma

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door Daann, 28 apr 2017.

1. Daann

Daann Moderator

Lid:
    11 mrt 2012
    Pluimen:
    10.505
    Website:
    Aantal Cavia's:
    6
    Oké, ik heb een dilemma en wil gewoon even weten wat jullie zouden doen.

Ik heb dus twee mannen samen zitten en een castraat met 3 zeugjes. Ik ga drie weken op vakantie. Vorig jaar is mijn zus iedere dag naar mijn appartement gekomen om de caafjes te verzorgen. Vaak zelf twee keer per dag i.v.m. de hitte. Nu wil ze dat dit jaar liever niet meer, wat ik ook helemaal snap. Ze werkt 32 uur, haar man werkt in diensten en ze hebben twee jonge kids.

Nu kan ik ze dus bij hun thuis brengen.. alleen mijn angst is dat ze daar geen rust krijgen door de kids (zijn best druk en willen telkens de cavia's oppakken) maar ik ben er vooral bang voor dat ze per ongeluk een beer bij de zeugen zetten.

Ik was aan het denken om de twee heren naar een opvang te brengen en de zeugjes naar mijn zus. Maar dat vind ik dan weer ergens zielig omdat ze dan gescheiden worden (ookal zitten ze niet alle zes samen). Das puur een gevoel.

Een collega heeft ook al gezegd dat ze best wil komen oppassen bij mij thuis en dan zou ze het 50/50 doen met mijn zus.. maar dan voel ik mij toch weer schuldig voor dat heen en weer rijden en als het weer zo heet wordt is het natuurlijk fijn als ze bij iemand thuis staan.

Nou.. dilemma dus. Ik weet gewoon niet wat ik moet :expressionless:

2. Log in of registreer je om de geplaatste 1 reactie in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Vakantie dilemma
  1. Ronald
    Reacties:
    1
    Bekeken:
    102
  2. Turtles
    Reacties:
    6
    Bekeken:
    249