Update cavia's bij elkaar zetten, is er nog hoop!!!

Discussie in 'Gedrag en Verzorging' op www.caviaforum.nl gestart door bluelilly, 14 jul 2012.

1. bluelilly

bluelilly Beginnend

Lid:
    28 mrt 2012
    Pluimen:
    0
    Hallo hier een update van het avontuur van lotje en tsjoekie..
    in vorige berichten vertelde ik dat ze absoluut niet bij elkaar konden en dat tsjoekie dan heel dominant gedrag vertoonde, tot zelfs bloedens toe.. Nu heb ik dus mijn caafjes dus in 1 hok met gaas er tussen, en dat gaat goed, ook op schoot is het geen probleem als de twee dames samen zitten, echter als ik ze bij elkaar zet in 1 gedeelte van het hok dan is het weer niks..
    Lotje( ja terwijl het eerst die andere was) gaat achter Tsjoek aan, of ze kijkt alleen naar haar en dan Piept Tsjoek heel zielig.. echt een bang piepje,,Ook laat Lotje een grommende geluid horen( ja het zijn echt twee vrouwtjes,,bevestigd door de dierenarts) en schut ze met haar kontje..Ze doet dit ook als ze weer naast elkaar zitten met het gaas er tussen..
    Ze zitten inmiddels 3 weken zo.. Is er nog hoop dat ze ooit samen in 1 hok kunnen zitten zonder geruzie?? Of liggen deze twee caafjes elkaar gewoon niet, er zit maat twee weken tussen. Inmiddels zijn ze 4 maanden oud..

2. Log in of registreer je om de geplaatste 5 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media