• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Union caviavoer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teddyboom

Liefhebber
Lid
31 jan 2013
Reacties
81
Hallo ik woon in België en zou graag willen weten waar ik een winkel kan vinden die niet te ver van de Belgishe grens is en die union caviavoer verkoopt. Of een site die het kan sturen.Ik zit nu met versele laga complete maar als je veel cavias hebt wordt dat snel duur. Ik zie ook op zooplus dat er tima mega c is. Iemand ervaring mee? Mvg. Nancy

Nanne

Gevorderd
Lid
17 aug 2012
Reacties
602
In belgie vind je helaas niet zoveel van caviavoer, heb ook enorm moeten zoeken. Ook om union gezocht en niet gevonden
Nu heb ik een verdeler van teurlings hier gevonden en ga dat eens proberen, het is zo'n 20 euro voor een zak van 25 kilo. ik heb nr 91 genomen.

TofDob

Gast
Ik ben over op de tima c van zooplus en ze eten het allemaal schoon op dus ik ben tevreden nu eindelijk.
En hoef zelf niet te sjouwen.
Ik bestel vier zakken tegelijk.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.010
Aantal Cavia's
2+
Hallo ik woon in België en zou graag willen weten waar ik een winkel kan vinden die niet te ver van de Belgishe grens is en die union caviavoer verkoopt. Of een site die het kan sturen.
Vraag het eens na bij Femke, misschien bezorgen zij ook in België.

Teddyboom

Liefhebber
Lid
31 jan 2013
Reacties
81
Hallo, bedankt voor antwoorden en voor jullie advies. Ik heb mischien iets gevonden voor Union caviavoer, het is mogelijk om te bestellen via Topdiervoeders, de zending kosten zijn 10 euros. Ik vraag wat meer info en laat u iets weten. Groetjes

marge

Gast
Volgens mij niet meer. Ik heb begrepen van fokkers die daar Union kochten dat hij niet meer levert. Kans is dat hij je Metazoa aan probeert te praten. Dieza levert wel en heeft ook routes door Noord-Belgie.

Teddyboom

Liefhebber
Lid
31 jan 2013
Reacties
81
Topdiervoeders levert well Union caviavoer tot in belgie. Ik wacht nog op een antwoord van Dieza en heb ook een mail gestuurd naar teurlings. Maar wat is dan het verschil tussen teurlings caviavoer 91 en 90 of 92. 90 en 92 is voor cavias en 91 knaagdieren. Zijn toch de 91 beter dan?

Nancy

Caviastal de Maasvallei

Gast
DIEZA levert op de bezorgroute tot Antwerpen aan huis 1x in de 10 weken ongeacht het gewicht van de bestelling voor €10,- aan huis..
En per post kunnen wij de union verzenden naar Belgie voor € 10,- per 25kg union.

Ik voer mijn cavia's nu zo'n 6 jaar union, en heb meerdere keer andere merken geprobeerd maar kwam toch steeds terug op de union.

Mvg,
Femke

CS de Vandaaltjes

Gast
En ook via Caviaflat.nu is de webwinkel van Caviaflat.nl kun je Union Caviavoer bestellen. 1 zak kost € 23.50 en voor grootverbruikers geldt 4 zakken halen, 3 betalen. Per 4 zakken geldt wel, zelf afhalen. Ook is het mogelijk om per zak te bestellen, de bezorgkosten zijn dan € 5.95 voor België.

Teddyboom

Liefhebber
Lid
31 jan 2013
Reacties
81
Hallo, bedankt iedereen voor al die inlichtingen. Ik ga dus een Union zak bestellen en laat us iets weten of mijn caafjes het lekker vinden.

Groetjes

Nancy

inkiepinkie

Beginnend
Lid
4 feb 2013
Reacties
59
Hier eten ze ook Union, dat kregen ze bij de fokker al, voorlopig blijf ik dat geven, ze eten het prima

nanga

Professioneel
Lid
17 apr 2007
Reacties
1.005
Aantal Cavia's
20
En ook via Caviaflat.nu is de webwinkel van Caviaflat.nl kun je Union Caviavoer bestellen. 1 zak kost € 23.50 en voor grootverbruikers geldt 4 zakken halen, 3 betalen. Per 4 zakken geldt wel, zelf afhalen. Ook is het mogelijk om per zak te bestellen, de bezorgkosten zijn dan € 5.95 voor België.

ik zag in je advertentie op marktplaats dat je zakken een euro goedkoper zijn geworden (22,50) dat scheelt weer een beetje voor degene die het bij je wilt komen halen.

CS de Vandaaltjes

Gast
Dank je Nanga, heel alert. De prijs is net 1 euro duurder geworden, ik zal de marktplaatsadvertentie even bijwerken. na 3 prijsverhogingen in de inkoopsprijs vorig jaar en dit jaar ben ik toch maar eens meegegaan.

CS de Vandaaltjes

Gast
Per losse zak ben je op dit moment goedkoper uit bij de Groot Diervoeders en bij Dieza die een lente aktie heeft. Dus gelukkig is er landelijk gezien keuze genoeg en dan natuurlijk nog de optie om naar Duitsland te rijden. Daar is het btw tarief veel lager dan hier wat al een heleboel scheelt.

Shiny Mimi

Gevorderd
Lid
21 feb 2012
Reacties
587
Ik haal ook Union bij De Groot :) Lekker dichtbij en erg goedkoop. 16 euro per zak. Heb er vandaag nog 2 opgehaald :)

CS de Vandaaltjes

Gast
Nou kijk eens aan, beter halen in de winkel dan bestellen via de site, scheelt toch bijna 2 euro!

nanga

Professioneel
Lid
17 apr 2007
Reacties
1.005
Aantal Cavia's
20
ik ben er wel blij om dat er meer verkooppunten komen in nederland.
het zou helemaal super zijn als er een verkooppunt in zuid-holland komt maar we wachten af we gaan toch meestal ook 2x per jaar naar onze vrienden caviakolonie in winterswijk en zij is zo lief om dan gelijk voor ons wat zakken mee te nemen uit duitsland.

Lush000000

Liefhebber
Lid
21 jan 2013
Reacties
40
Aantal Cavia's
14
Landen vlag
Per losse zak ben je op dit moment goedkoper uit bij de Groot Diervoeders en bij Dieza die een lente aktie heeft. Dus gelukkig is er landelijk gezien keuze genoeg en dan natuurlijk nog de optie om naar Duitsland te rijden. Daar is het btw tarief veel lager dan hier wat al een heleboel scheelt.

Ik weet dat het een ouder topic is, maar kan iemand die zelf het voer in Aken gaat halen mij misschien het adres pb'en? We gaan binnenkort weer voor ons zeeaquarium op pad, en komen dan ook in Aken. Dan zou ik zelf een zak kunnen gaan halen.

Alvast bedankt!

Lush000000

Liefhebber
Lid
21 jan 2013
Reacties
40
Aantal Cavia's
14
Landen vlag
Ik weet dat het een ouder topic is, maar kan iemand die zelf het voer in Aken gaat halen mij misschien het adres pb'en? We gaan binnenkort weer voor ons zeeaquarium op pad, en komen dan ook in Aken. Dan zou ik zelf een zak kunnen gaan halen.

Alvast bedankt!

Even een upje.

CS de Vandaaltjes

Gast
Ik heb geen idee waar het in Aken verkrijgbaar is, misschien even googelen. Maar mocht je op je rit daarnaar toe in de buurt van Helmond komen dan kun je het bij ons afhalen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Ronald Union Mischfutter (D) maakt doorstart! Voeding 2
Bouschka Union failliet! Voeding 6
ciska Union Caviavoer in Friesland Voeding 21
Dino Union voer wie wil nog meer? Voeding 23
babbelke Er zijn zoveel soorten Cavia Voer Voeding 770
Annemiek union caviavoer Voeding 67
Eeyore Union uit assortiment, wat nu? Voeding 7
Daann "Union Caviakorrel 2.0" binnenkort verkrijgbaar Voeding 5
suusjepluusje Gevraagd 1 kg Union caviabrok omg Nijmegen Voeding 4
Union of Kasper brok Voeding 8
Union korrels Voeding 25
Romy Union 3,5kg Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Union voer proberen van iemand? Ben inmiddels voorzien, bedankt. Voeding 19
Hikomupi Proefzakje union voer in de buurt van haarlem? Voeding 5
Nadia Union verkoop Noord Holland? Voeding 18
Tesselaartje Ingrediënten union appel in topic: WAT IS NU HET BESTE VOER VAN DEZE 2 (MET VOEDINGSW Voeding 6
Union caviakorrel ellende of toeval ? Voeding 22
Union caviakorrel met 15% lente-Korting Webshop Dieza 2
Fudgie Gezocht: klein beetje Union voer Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
mirretje1974 Union brok mee naar het ECC Voeding 34
5 kg union voer Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Union vs. Science selective Voeding 24
Ytje Union voer te koop Voeding 1
Tieske Houdbaarheid Union voer Voeding 8
Shiny Mimi Kasper of Union? Voeding 40
Shiny Mimi Union Briketten Voeding 6
luuske Union voer verkooppunten? Voeding 20
Petradhd English will be the official language of the European Union Babbelbox 3
nanga union apfel diät Voeding 1
caviastal hilton verkooppunten union cavia corn en prijs? En kasper fauna? Voeding 12
SPOED! Wie heeft er voor mij een kilo UNION. omg. Zaltbommel Voeding 11
Jessieke Cavia Union korn Voeding 11
Verkooppunten union Voeding 1
*bonnie* Iemand interesse in UNION ? Voeding 6
Wie voert er Union in de buurt van Veenendaal? Voeding 3
Daann Van harte gefeliciteerd, Caviavoer Verjaardagen 0
Caafjes & Nijntjes Caviavoer zelf samenstellen Voeding 9
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'In de aanbieding: Caviavoer - Groenvoer - Hooi' Moderator Home 1
Sinem91 Wat het beste voeren aan cavias en hoeveel Voeding 99
Veronica092 Proefzakje Hugho caviavoer Voeding 5
claudiaatje T.e.a.b. Selective 3 kg caviavoer Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Libby Caviavoer Voeding 13
CaviaRomy Groothandel Caviavoer Voeding 7
frambroos In de aanbieding: Caviavoer - Groenvoer - Hooi Voeding 1414
Alyn 1700 gram Hugho caviavoer aangeboden Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Caviavoer en hooi in de aanbieding Voeding 5
Skipper 3kg Greenwoods Caviavoer. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
larissa Ander voer cavia, met kleine stapjes beginnen? Voeding 8
Ervaringen met.....?? Voeding 9
Skipper Greenwoods caviavoer, ervaringen? Voeding 4

Vergelijkbare onderwerpen