• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Uit nood aantal koppels beren mogelijk een nieuw huis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door een aantal fikse financiele tegenslagen ben ik waarschijnlijk genoodzaakt om een aantal van mijn koppels beren te herplaatsen in een fijn huis.
Ik kan hun waarschijnlijk binnenkort niet meer bieden wat ik ze wil bieden.
Ik vind het belangrijk dat de diertjes die bij me wonen een fijn en goed leven hebben en dat ik ze alles kan bieden dat ze nodig hebben.
Ik ben bang dat ik dit in de nabije toekomst niet meer kan zoals ik zou willen. En dat moet ik waarschijnlijk met pijn in mijn hart afscheid nemen van een aantal groepen beertjes die ik nu heb zitten.
Ik hoop echt dat er geïnteresseerde zijn of mensen met tips voor een goed nieuw onderkomen voor een aantal van mijn caafjes.
Ik hoef er geen geld voor ik vind het belangrijker dat ze een liefdevol nieuw huis kunnen krijgen.
Het gaat waarschijnlijk om drie a vier groepen beertjes.

Groep 1: een solid zilver agouti gladhaar(9maand), zilver agouti gladhaar (9maand) en een zilver alpaca (drie jaar)
Groep 2: met goud gladhaar rode ogen (9 maand), rood/goud gladhaar rode ogen (10 maand)
Een choco/wit/buff gladhaar (9 maand) deze zit appart met zicht op andere caafjes omdat hij bij caafjes zat waarmee hij het niet goed kon vinden.
Groep 3: twee zwart gladhaar (11 maand) en een dalmaat (11 maand)
En misschien nog een skinny koppel.
Aantal van deze dieren hebben een stamboom.

Ik heb echt alles overwogen en ik wil gewoon niet dat de beestjes de dupe worden van mijn financiële toestand.
Ik hoop echt dat er mensen zijn die me kunnen helpen. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn kan ik altijd een foto van de caafjes sturen.
Ik hoop echt dat mensen begrip hebben voor mijn besluit, het is nog niet helemaal definitief maar ik ben bang dat ik wel genoodzaakt ben deze knoop door te hakken.

Ria Claassen

Gast
Hoi Nienke, wat ook de reden is je zult het heus wel overdacht hebben.En beter op tijd ingrijpen dan wanneer het niet meer te overzien is. Zijn je beren gecastreerd? Wil je ze in groepen kwijt of mogen ze ook afzonderlijk? Hopelijk gaat het misschien financieeel toch nog allemaal meevallen en kan je er nog wat behouden. Veel sterkte. Liefs Ria

steffen

Professioneel
Lid
20 jan 2012
Reacties
2.677
Website
www.zoopalace.mysites.nl
Aantal Cavia's
43
Hey lieve Nienk,

He jeetje dat is wat!

sterke schat met je besluit en ik hoop voor je dat ze een goed huisje vinden!
xxx

CS Bloem

VIP
Lid
18 jul 2011
Reacties
4.325
Website
www.csbloem.nl
Aantal Cavia's
75
Ach Nienke, wat vervelend om te lezen dat je (wellicht) afstand moet doen van een aantal van je beren. Sterkte met deze situatie en veel succes met het vinden van een fijn huisje voor deze mannen.

Groetjes
Kirsten

loutje

Ervaren
Lid
10 sep 2010
Reacties
188
Heel vervelend zeg! Maar kan goed begrijpen dat je in het voordeel van de caafjes kiest. Mocht je die beslissing nemen dan zou ik hier een beertje voor mijn skinny cavia over kunnen nemen mits hij gecastreerd is.

Succes met de beslissing!

Lid
7 feb 2007
Reacties
845
Website
www.caviastalcharobe.nl
Nienke sterkte met deze moeilijke beslissing en ik hoop dat er een goede oplossing komt zodat je je daar geen zorgen meer om hoeft te maken.

Liefs Ina

NienkeMarijn

Zeer ervaren
Lid
22 okt 2011
Reacties
1.480
Hoi Nienke, wat ook de reden is je zult het heus wel overdacht hebben.En beter op tijd ingrijpen dan wanneer het niet meer te overzien is. Zijn je beren gecastreerd? Wil je ze in groepen kwijt of mogen ze ook afzonderlijk? Hopelijk gaat het misschien financieeel toch nog allemaal meevallen en kan je er nog wat behouden. Veel sterkte. Liefs Ria

Hoi Ria,
Ik kan er gelukkig nog wel een aantal aanhouden. Ik heb namelijk nog vier groepjes cavia's. Ik heb nu in totaal 8 groepen. Geen van de heren is gecastereerd. Ik zou het het fijnst vinden als de heren in bovengenoemde groepen kunnen verhuizen.

Ik heb er vannacht nog een nachtje overgeslapen en heb besloten dat ik toch een nieuw huisje moet zoeken voor de caafjes. Hoe vervelend ik het ook vind. Ik kan dus gelukkig nog wel een groep aanhouden anders had ik het echt te erg gevonden.

NienkeMarijn

Zeer ervaren
Lid
22 okt 2011
Reacties
1.480
Mochten er nog mensen zijn die geïnteresseerd zijn of tips hebben waar ik de caafjes kan onderbrengen, zodat ik zeker weet dat ze een fijn huisje krijgen hoor ik het graag.
Zoals ik al aangaf vind ik een fijn huisje belangrijker dat een geld bedrag.

---------- Bericht toegevoegd om 09:21 ---------- Vorig bericht was van 09:20 ----------

he wat vervelend voor je.
als ik kan helpen roep je maar hoor.

Heel lief Erna! Mocht je nog een fijn huisje voor ze weten hoor ik het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
CS 'T Nijlpaardje Nood Oproep !!!!OPGELOST!!!! Algemeen 76
Ik heb nood aan vakantie! Bij deze wat vakantiefototjes... Babbelbox 5
*bonnie* ten voordele van S.O.S. Bonnie, opvang van dieren in nood (kan mee naar de ECC) Rommelmarkt 1
CS Ishirra Help...baby in nood! Update kleintje is gestorven! Ziekten 40
CsPurk Nood: Harde buik bij jaimy Ziekten 15
marije13051981 Baldwin's in nood Algemeen 46
Nood pakket. Algemeen 9
Babycavia in nood Geboren 8
Caviastal Genieta cavia dood geen nood Algemeen 49
marije13051981 Nood oproep Zoogbank 85
Audrey het wees caafje van vorige week Nood oproep Foto en Filmpjes 12
yvonne's villa cavia in nood! Gedrag en Verzorging 19
nienke555 Eerste cavia's, een aantal vragen Algemeen 19
Nienke231091 Een aantal vragen Gedrag en Verzorging 28
Hittepit Aantal jongen voelen en zien Draagtijd 8
Shannon&Shay Aantal caafjes? Algemeen 9
stoetel Max aantal cavia's voor mijn hok.. Huisvesting 39
Furry Friends Forever Een aantal nieuwe aanwinsten op de foto gezet Foto en Filmpjes 16
sofiemargo Aantal brandende vragen! Algemeen 17
Caviastal Chronicle Nieuwe foto's gemaakt van een aantal caafs. Foto en Filmpjes 12
teddykeepers Maximaal aantal berichten Technische forum vragen van leden 4
Laptopmuis Weer een aantal cavia's gezien... Marktplaats 975
tjerkkim aantal fokkers op het forum Fokken 6
shari Cavia aantal in avatar melding Technische forum vragen van leden 107
Barbara 2 Een aantal van de andere bende leden. Foto's en filmpjes andere (huis)dieren 17
Paulala Een aantal van mijn caafs op de kiek Foto en Filmpjes 14
CS Bloem Aantal games voor de WII Rommelmarkt 5
leuke foto's gezocht nu met een aantal resultaten op pag 5 Foto en Filmpjes 58
thijs vraag: aantal cavia's per ras op grotere shows Shows 1
KarinGF Gemiddeld aantal cavias per jaar Algemeen 13
wwwer Aantal dieren en informatie ECC Show 13 oktober Shows 15
Joycee oneven aantal cavia's Algemeen 12
Shiny Mimi Aantal van onze caafjes Foto en Filmpjes 7
een aantal vragen Algemeen 20
caviastal charobe VERKOCHT aantal lunkarya beren te koop Fokberen aangeboden 3
Kelly Aantal mensen met diabetes type 2 gezocht! Babbelbox 3
Ja hoor, het gaat gebeuren! Aantal vragen voor de ervaren flatbouwers. Huisvesting 35
caviaranka maximaal aantal nesten zeug? Fokken 15
Knuffelhuisje gezocht voor aantal volwassen dames Knuffelcavia's aangeboden 0
ivonne77 gemiddeld aantal dagen? Draagtijd 10
Alyn voorstellen en een aantal vraagjes! Algemeen 11
CaviJoy Aantal jongen per nestje Fokken 31
CsPurk Een aantal knuffels.. Knuffelcavia's aangeboden 1
CsPurk Aantal huisjes Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
jacquelinesbeestenspul een aantal opvangzeugjes zoeken nieuw huisje Fokzeugen aangeboden 6
Rosa_ Uitgebreide fotoshoot met een aantal caafs!! Foto en Filmpjes 7
Commies VERKOCHT Een aantal jonge beertjes mogen bijna verhuizen ....... Fokberen aangeboden 3
CsPurk Aantal opvang caafjes (Beer en zeugjes) Knuffelcavia's aangeboden 0
Celeste04 Aantal dvd's te koop Rommelmarkt 0
josefiep Een aantal mooie US Teddy beren te koop! Fokberen aangeboden 9

Vergelijkbare onderwerpen