Twijfel; welk voer zal ik kopen

Discussie in 'Voeding' op www.caviaforum.nl gestart door fooks1, 15 jul 2012.

1. fooks1

fooks1 Gast

Mijn vorige cavia's voerde ik Kasper wat ik mengde met Gerty (3/4 Kasper en 1/4 Gerty) maar toen had ik meer cavia's en nu maar 2 (nou ja eerst 1 maar hopelijk zo snel mogelijk 2) Daarvoor voerde ik Hope Farms, de gewone korrels
    Inmiddels dus een jaar of 3 caafloos geweest en nu twijfel ik welk voer ik nu zal geven. Heb voor Pip een klein beetje voer meegekregen maar dat was volgens de man waar ze vandaan komt merkloos schepvoer.
    Kasper voeren zal lastig worden want die zakken zijn veel te groot. Ook meende ik dat er door Kasper ook een grotere kans was op blaasproblemen.
    Heb al veel gezocht en gelezen over voeding maar kom er nog niet uit.
    Neig nu om gewoon weer Gerty te kopen. Vitamine C hoeft geen probleem te zijn, ik ben van plan om weer vitamine C van Roter te gaan geven.
    Iemand ervaring met Versela Laga en dan met welke soort; hier heb je ook verschillende soorten van zag ik bij Zooplus.
    Kun je Supreme science selective bv ook mengen met Supreme Gerty, voor de afwisseling?
    Lastig dat er zoveel keus is, naar mijn idee nog meer dan een paar jaar geleden...

2. Log in of registreer je om de geplaatste 38 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Twijfel welk voer
  1. Lush000000
    Reacties:
    1
    Bekeken:
    39
  2. Sakura
    Reacties:
    7
    Bekeken:
    181