• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Twijfel over het aanschaffen van cavia's ivb met schurft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caviakonijn1234

Gast
Vroeger heb ik cavia's gehad, en ik zou nu heel graag weer twee cavia's willen. Alleen is er één ding dat mij tegenhoud, en dat is dat de cavia's die ik vroeger had echt heel vaak schimmel of schurft hadden, en ik kreeg het zelf ook iedere keer. Het waren hardnekkige plekken waar ik veel last van had en maar moeilijk weer vanaf kwam. Ik zou dus dolgraag weer cavia's willen, maar ben wel bang dat ik die plekken dan zelf ook weer krijg. De cavia's die ik toen had woonden in de schuur (boerderij) en kregen dus ook hooi van de boerderij wat in de schuur lag. Misschien dat ze daarom zo snel schurft kregen.

Hebben jullie cavia's snel schurft? En krijgen jullie het dan zelf ook? Of zou het eraan liggen dat ik zelf er gevoelig voor ben en dat ik het daarom zelf ook kreeg?

Cavia4ever

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Caviakonijn1234

Gast

MartijnvanOord

Ervaren
Lid
2 apr 2018
Reacties
906
Aantal Cavia's
6
Landen vlag

Susan

VIP
Lid
30 nov 2014
Reacties
2.461
Aantal Cavia's
2
Landen vlag

OkiDoki

Liefhebber
Lid
5 jul 2012
Reacties
104
Aantal Cavia's
6
Landen vlag

NCF News Bot

Moderator
Lid
25 okt 2019
Reacties
5

Status
Niet open voor verdere reacties.