• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Toch even vragen aan de ervaren mensen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dokie

Liefhebber
Lid
13 apr 2012
Reacties
51
Hallo Alemaal, ik zit toch met iets wat ik aan jullie wil vragen. Ik hoop dat iemand een idee heeft of zegt ohh dat is niet bijzonders hoor!!
Het gaat om het volgende, We hebben 2 caafjes (zie fototje) sinds een week of anderhalf doet die langharige (mc queen) nogal "raar" in mijn ogen tegen onze pebbles. Zodra Pebbles in de buurt komt van haar maakt ze een apart geluidje, ik heb op een site met cavia geluiden gekeken en het lijkt op het geluid wat een beertje maakt. Nu heb ik geen beerjte maar 2 dames. Als pebbles het huisje in wil en mc Queen zit daar maakt ze dat geluid en doet ze haar kop omhoog en gaat dan achter Pebbles aan. Ik heb Pebbles vandaag even bekeken maar ze heeft geen wondjes of zo, ik heb ook niet het idee dat ze vechten en ze zitten ook 8 van de 10 keer gewoon samen. Maar ik vraag me af waarom doet ze dit. Ik heb pebbles dit nog niet horen doen. Pebbles laat ook het eten heel makkelijk afpakken.....is het dominantie of.....
Ook haar lijf trilt als pebbles in de buurt komt en als ze dan dat geluid maakt....hoop dat iemand weet wat dit is????

Groetjes, Ineke

Status
Niet open voor verdere reacties.