tips voor cavia met hersenbloeding

Discussie in 'Ziekten' op www.caviaforum.nl gestart door caviastal guineadream, 31 jul 2012.

1. caviastal guineadream

caviastal guineadream Expert

Lid:
    20 mrt 2009
    Pluimen:
    578
    onze lieve oude dame salt heeft helaas vandaag een hersenbloeding of iets dergelijks gehad.
    nadat ze gistere een gezonde 3 ling gekregen heeft.
    ze eet en drinkt nog maar ik heb toch wat vraagjes aangezien dit de eerste keer is dat ik zo iets heb bij me cavia`s.
    ze laat de jongen nog gewoon drinken maar heeft niet super vele melk zo ik hou de ukken in de gaten en als ze afvallen ga ik ze bijvoeden.
    dingen waar ik me zorgen om maak.
    haar hoofdje hangt nu naar rechts soms als ze gaat lopen loopt ze eerst een paar rondjes naar rechts voordat ze voorwaards komt naar der voerbak enzo.
    haar rechter oog doet gek het schiet heen en weer zal maar zeggen
    soms lijkt ze ook een beetje in paniek over de hele situatie
    zijn er dingen die ik voor haar kan doen.
    ik heb der al rustig met der jonkies wat kleiner gezet.
    voor de zekerheid heb ik der antibiotica gegeven en wat pap voeding voor alle zekerheid wat wortelpap met extra vitamine c tabletje geplet er door en wat knoevel baby voeding er door omdat daar ook extra veel vitamine in zitten .
    ik had zo iets van extra vitamine kunnen alleen maar goed zijn voor der.
    maar zijn er nog meer dingen die ik voor haar kan doen of kan halen dat er voor zorgt dat het ber gaat met der?
    en worden de symptomen met de tijd minder want ik geloof dat ik zoiets gelezen had?
    want het moet wel iets beter worden sowieso zou het fijn zijn als dat oog weer wat rustiger gaat doen en ze wat minder paniekerig wordt.

groetjes rianne

2. Log in of registreer je om de geplaatste 35 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media