• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Te koop Pax caviaflat 150cm breed, 58cm diep en 201cm hoog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
23 aug 2009
Reacties
450
Aantal Cavia's
2
Hierbij ook mijn grote flat te koop!
Hij komt leeg als mijn nieuwe flat van caviaflat.nl geleverd wordt!
Dit is een grote opknapper, maar denk wel dat er nog wat leuks van te maken is!

Het zeil moet vervangen worden, alleen heeft mijn vader het zeil vastgekit aan de bodem, dus denk dat er een laag zeil overheen moet!

Ook zijn er doorgangen gemaakt, aangezien er een kast van 100cm en een kast van 50cm aan elkaar zijn gemaakt, en je kunt zien dat dit absoluut niet door een ervaren klusser is gedaan!
Bobbelig uitgezaagd, en daarna alleen maar met witte grondverf behandeld.

iemand intresse? Doe een bod! Liever dat ik er iemand blij mee maak dan dat ik hem bij het grof vuil moet zetten.

De flat in zijn geheel
DSC02434.jpg

doorgang:
DSC02435.jpg

Mocht je hem willen, denk ik wel dat het handig is om sterke mensen mee te nemen, want de 2 delen kunnen wel uit elkaar, maar de 2 kasten niet, en ik woon op de 1e verdieping van een flat zonder lift! (Ik ben zelf ook niet te beroerd om te helpen)

DSC02434.jpg DSC02435.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.