• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Te koop hele grote cavia flat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
5 apr 2009
Reacties
57
Website
www.caviastalcarpediem.nl
Wij hebben mooie buiten verblijven en onze flat mag weg. Ik heb helaas te veel last van mijn hooi koorts en bekken om de flat aan te houden.

Hij is zelf gebouwd en 3 jaar intensief gebruikt en heeft ook gebruikers sporen. Eventueel een lik verf en /of nieuw zeil en hij kan er weer tegen.

Hij is 2 meter breed en 60 diep en te verdelen in verschillende hokken door middel van schotjes. Hij heeft 5 etages.

Hij is te koop incl verlichting en warmte plaat.

Doe een bod en hij is misschien voor jou?

flat 2.jpg img_1343.jpg img_1346.jpg

Djeek

VIP
Lid
10 okt 2009
Reacties
1.199
Aantal Cavia's
6
Prachtig!!!

Debjuhh

Gast
Wauw, mooie flat!

nanga

Professioneel
Lid
17 apr 2007
Reacties
1.005
Aantal Cavia's
20
ik heb toen je flat gezien en het is inderdaad een hele mooie flat die zul je vast snel kwijt zijn.
mocht er geen intresse zijn in de warmteplaat hoor ik het graag die kan ik nooit teveel hebben voor de baldwins ;)

molly88

Gevorderd
Lid
8 mrt 2011
Reacties
111
Website
www.aplc.nl
echt een mooie flat alleen jammer dat die te groot is voor de kamer waar hij anders in zout komen te staan:S

GR82B

Liefhebber
Lid
12 aug 2011
Reacties
58
Hey, doe jij je flat (ook) weg?
Hooikoorts en last van je bekken zijn inderdaad erg vervelend bij het schoonmaken/houden van zon groot verblijf in je huiskamer. Gelukkig heb je een hele goede buitenverblijf.

Ik heb met eigen ogen kunnen zien hoe mooi de flat is, dus zal hij vast snel weg zijn...ik hoop het voor je!

Osie Dosie en Dumpy

Gast
Ik ga ook even de verkoop stimuleren want het is een prachtig ding. Al denk ik dat belangstelling uit Wervershoof een goed teken is dan zal afstand geen probleem zijn. Zou op de fiets kunnen (als het ding niet zo groot zou zijn dan he bij wijze van spreken dus :D )

Gerna

Liefhebber
Lid
29 apr 2011
Reacties
232
Website
caviastalaurelia.nl
Aantal Cavia's
17
Mooie flat. Helaas komt hij voor mij iets te vroeg. Mijn tuinhuisje moet nog gezet worden, dus kan hem voorlopig nog niet kwijt. Maar wat zitten er verschrikkelijk leuke huisjes in. Heb je die zelf gemaakt, of heb je die kant en klaar gekocht. En zo ja, waar dan? Die zou ik best willen hebben.

Osie Dosie en Dumpy

Gast
Mooie flat. Helaas komt hij voor mij iets te vroeg. Mijn tuinhuisje moet nog gezet worden, dus kan hem voorlopig nog niet kwijt. Maar wat zitten er verschrikkelijk leuke huisjes in. Heb je die zelf gemaakt, of heb je die kant en klaar gekocht. En zo ja, waar dan? Die zou ik best willen hebben.

Dat zijn villa huisjes Villahuisjes

caviaa

Ervaren
Lid
22 mrt 2010
Reacties
231
Aantal Cavia's
11
Is er een mogelijkheid dat die wordt gebracht tegen vergoeding?
En kan die uit elkaar om te vervoeren?

Lid
5 apr 2009
Reacties
57
Website
www.caviastalcarpediem.nl
Dat is wel bespreekbaar. Hij kan uit elkaar door hem over de breedte door midden te zagen. Dit doen wij natuurlijk niet zomaar, maar alleen als hij echt verkocht is en de koper dat wil. Hij kan dan weer op elkaar worden gezet op de nieuwe plek

caviaa

Ervaren
Lid
22 mrt 2010
Reacties
231
Aantal Cavia's
11
Hoeveel zouden jullie willen hebben voor het brengen?

caviaa

Ervaren
Lid
22 mrt 2010
Reacties
231
Aantal Cavia's
11
Ik woon in Heemskerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Caviastal Un Allegra 1 hele zak Tomka te koop in Zoetermeer! (grote zak) TomKa Bedding 1
chantalz VERKOCHT Heel veel caviaspullen te koop wegens overlijden cavia. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Maaiked te koop: Lunkarya beertje Kai. Slate/goud/heel klein beetje wit Fokberen aangeboden 0
Pink Lady Hele mooie caviaflat te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
yo-yo VERKOCHT NIEUWE FOTO"S Hoera....een heel nest zwarte skinny beertjes te koop Fokberen aangeboden 11
Mabemako Heel mooi caviahok met opbergruimte te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 9
Heel mooi slaaphuisje voor cavia's te koop! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Mabemako VERKOCHT Heel mooi ruim caviahok te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 25
Bella Heel mooi raszuiver zilveragouti beertje te koop! Fokberen aangeboden 0
Ute Een hele groep knuffelzuigjes te koop Knuffelcavia's aangeboden 0
mamsie 2 hele lieve jonge zusjes te koop !!! Fokzeugen aangeboden 3
esthercavia te koop: hele mooie goud bonte alpaca beer Fokberen aangeboden 6
Rooska Hoe reageer je als mensen die een caafje komen kopen heel erg tegen vallen Algemeen 29
Jacqned VERKOCHT Caviaflat te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
semmiexbrownie Cavia houdt kop soms scheef Algemeen 11
semmiexbrownie Cavia duwt kop onder ander Gedrag en Verzorging 2
RutSha Cavia kop en schotel Hema Babbelbox 22
Lieke44 Te koop cavia loft Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Eefjeklijnstra Caviaflat te koop Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 0
Lord Laurentius Een caviahok kopen? Enkele tips! Algemeen 81
Marloeskeizer VERKOCHT Te koop caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Daantje74 VERKOCHT Te koop luxe caviloft Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
isabellanhd te koop goud-agouti fokbeer Fokberen aangeboden 0
Riley Cavia kopen Algemeen 16
Mmiek70 VERKOCHT Caviaflat van Galant-Ikeakast te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; Sheltie, coronet en peruvian cavia's Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; sheltie, coronet en peruvian cavia's Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; Sheltie, coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 2
Suzan Willems VERKOCHT Mooie caviaflat te koop! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
RutSha Te Koop: kooi Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Puckie17 te koop 3x ch teddy beertjes 1x ch teddy/borstel Marktplaats 0
Sascha Cavia hok te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Leetje65 VERKOCHT Houten bak binnekort te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 4
Bella nova Te koop aangeboden 2 skinny beertjes Fokberen aangeboden 0
Yulischka Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Caviabak te koop' Moderator Home 0
Houseguineastark Caviabak te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Twee leuke zeugjes te koop, peruvian en sheltie Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Zeugjes en beertjes te koop, verschillende rassen en kleurslagen Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke beertjes te koop, verschillende rassen en kleurslagen. Fokberen aangeboden 1
Mabemako VERKOCHT Diverse caviaspullen te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Mabemako VERKOCHT Kleed met inklapbare ren te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 7
Mabemako 4 Cageliners en 4 plaslappen voor caviaflat te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 14
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Te koop fleece dekens 4 x en puppy pads' Moderator Home 1
Letty VERKOCHT Te koop fleece dekens 4 x en puppy pads Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Smilde VERKOCHT Te koop: mooie caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Popcorn VERKOCHT Hok met mooi houten huisjes, buizen, hooiruifje en grote ren te koop, €20,- Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Popcorn VERKOCHT C&C hok te koop (Langria 6-Cube Diy Wire Grid Bookcase) €20,- Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Cs chinlon 3 sheltie broertjes te koop Fokberen aangeboden 5
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Te koop glazen cavia verblijf!' Moderator Home 0
Djo VERKOCHT Te koop glazen cavia verblijf! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2

Vergelijkbare onderwerpen